Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:01:21 GMT

بازسازی یک باب مدرسه در بوئین‌زهرا

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۵۵۷۷

بازسازی یک باب مدرسه در بوئین‌زهرا

ایسنا/قزوین یک باب مدرسه در روستای چنار بوئین‌زهرا که توسط قرارگاه جهادی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) مورد بازسازی قرار گرفته بود افتتاح شد.

یک باب مدرسه در روستای چنار سفلی بوئین‌زهرا که توسط قرارگاه جهادی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مورد بازسازی قرار گرفته بود امروز چهارم دی با حضور امام‌جمعه بوئین‌زهرا، فرمانده سپاه در این شهرستان و فرماندار بوئین‌زهرا افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدرسه در کمتر از یک ماه با بیش از ۲۵ میلیون تومان اعتبار مورد بازسازی قرار گرفته است؛ در مراسم افتتاح به دانش‌آموزان این مدرسه کیف و لوازم‌التحریر اهدا شد.

باری از دوش دیگران برداشتن نمونه‌ای از احسان است

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی، امام‌جمعه بوئین‌زهرا در این مراسم ضمن تشکر از گروه‌های جهادی اظهار کرد: حضرت علی(ع) خطبه‌ای دارند که به خطبه همام معروف است. همام که به مسجد زیاد رفت و آمد می‌کرد و به کبوتر مسجد معروف بود به حضرت علی ( ع) می‌گوید با تقوایان چه کسانی هستند که حضرت در این خطبه ۱۰۰ ویژگی برای باتقوایان را مطرح و در این خطبه بر تقوا سفارش می‌کنند.

امام‌جمعه بوئین‌زهرا اضافه کرد: حضرت بعد از تقوا بر احسان تأکید دارند، کمک به دیگران و باری از دوش آنان برداشتن نیز نمونه‌ای از احسان است.

وی ادامه داد: احسان در مسائل علمی، فرهنگی و تربیتی نیز وجود دارد. نظام جمهوری اسلامی بر اساس علم و فرهنگ تأسیس و امام خمینی(ره) نیز بر این اساس انقلاب را طراحی کردند که احسان از جمله ‌آن‌هاست.

حجت‌الاسلام رضوانی با تأکید بر اینکه مدرسه‌سازی و مراکز درمانی از جمله اولویت‌ کار جهادی است، عنوان کرد: در نظام ما آموزش و پرورش از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که فعالیت مدارس تک‌نفره نشان از این مهم دارد.

وی بیان کرد: جبهه علم و فرهنگ، دفاعی مقدس است و همانطور که می‌بینیم کشورهای پیشرفته به علم و فناوری اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

امام جمعه بوئین‌زهرا خاطرنشان کرد: علی‌رغم اقداماتی که دشمنان طی ۴۰ سال علیه ما انجام دادند به فضل الهی در حال حاضر جزو کشورهای برتر و پیشتاز منطقه هستیم.

ورود به عرصه محرومیت‌زدایی از مأموریت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

مرتضی فرخی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: این ستاد متولی اصل ۴۹ قانون اساسی است و از هفت سال قبل به واسطه نظر فقهی رهبر وارد عرصه محرومیت‌زدایی شد و از دو سال گذشته نیز به عرصه‌های اجتماعی ورود پیدا کرده که ساخت خانه و محرومیت‌زدایی از جمله آن‌هاست.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیان کرد: واگذاری لوازم‌التحریر و احداث و بازسازی مدرسه و احداث ۱۲۰۰ واحد مسکن ارزان قیمت، بهداشت، سلامت و کاشت حلزونی گوش از جمله اقدامات این ستاد در استان قزوین به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این ستاد در اکثر استان‌ها از جمله مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده حضور یافته و در قزوین نیز با حضور نیروهای جهادی اقدامات خوبی انجام شده است.

آغاز عملیات گازرسانی به روستای چنار و بالاخانلو تا ماه آینده

امیر نادری بخشدار بوئین‌زهرا نیز در این مراسم عنوان کرد: امروز شاهد به بار نشستن خدمات نظام جمهوری اسلامی هستیم و این نشان از دوراندیشی امام (ره) دارد.

وی بیان کرد: تا یک‌ماه آینده عملیات گازرسانی به روستای چنار و بالاخانلو آغاز خواهد شد و این‌ها همه حاصل و ثمره خون شهداست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام ره گروه جهادی بازسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی