Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@15:02:03 GMT

رونمایی از اثر جدید غلامحسین امیرخانی

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۵۶۵۲

رونمایی از اثر جدید غلامحسین امیرخانی

نمایشگاه خوشنویسی «صدای سخن عشق» به همراه رونمایی از اثر جدید غلامحسین امیرخانی و معرفی جدیدترین مرکب سنتی ایرانی با نام مرکب «امیران» جمعه (ششم دی ماه) در نگارخانه ابوعلی سینا افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ابن سینا، «صدای سخن عشق» عنوان نمایشگاه خوشنویسی گروهی از هنرمندان انجمن خوشنویسان چون رسول مرادی، مجید طالبی، مجتبی سبزه، علی انصاری، بی بی زهره رئیس الساداتی، محمدحسین رضایی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است که از ۶ تا ۱۱ دی ماه در نگارخانه ابوعلی سینا همراه با رونمایی از اثر جدید نستعلیق غلامحسین امیرخانی برگزار می‌شود.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که جمعه، ششم دی ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد علاوه بر غلامحسین امیرخانی، عبدالمهدی مستکین (معاون فرهنگی یونسکو و رئیس انجمن حافظ) نیز سخنرانی می‌کند.

همچنین در این مراسم «مرکب امیران» که جدیدترین مرکب سنتی ایرانی فرآوری شده توسط امیر سلطانپور است، معرفی می‌شود.

علاقمندان می توانند برای بازدید از آثار همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۹ به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس ابتدای ایران زمین شمالی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صدای سخن عشق غلامحسين اميرخاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت:  تولید سه فیلم کوتاه داستانی خون، خانه من  و  تروما با موضع اجتماعی در این شهرستان تولید شد.

رحیم بایزیدی افزود: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادر آبادی و فیلم ترومابه نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شد.

بایزیدی اظهارکرد: فیلم خون روایت مردی  ۳۰ ساله است که به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده و هنوز هم در توهم زندگی با اوست.

وی افزود: فیلم خانه من روایت کودکی است که قصد ساختن خانه ای برای عروسکش را دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می شود.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت: همچنین فیلم کوتاه  داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری دارای دو فرزند بوده که به دلیل مشغله های فراوان یکی از کودکان خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدا کردن کودک گم شده اقدام می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • رونمایی از ۲۰ محصول جدید استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد