Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده خمینی شهر گفت: قرار بود برخی از اعترافات روح الله زم پخش شود، اما به دلیل برخی مصالح کشور منتشر نشد.

به گزارش تابناک، محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه یکی از موضوعات اغتشاشات اخیر به حاشیه کشاندن بحث دستگیری روح الله زم بود، گفت: اغتشاش‌کنندگان قصد داشتند احضار برخی از مرتبطان با زم را تحت الشعاع قرار دهند، همانطور که سعی داشتند برای بحث دستگیری مازیار ابراهیمی، اصل قضایا را زیر سوال ببرند، قصد داشتند تا بحث روح الله زم را هم زیر سوال ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: در اعتراضات آبان ماه مردم به دنبال مطالبه حق واقعی خود بودند، اما اپوزیسیون بر موج اعتراضات به حق مردم سوار شد و برای به حاشیه بردن دستگیری مدیر شبکه آمد نیوز تلاش کرد.

نماینده مردم خمینی شهر ادامه داد: قرار بود برخی از اعترافات زم پخش شود، اما با اتفاقات پیش آمده، مصلحت این شد که فعلا دست نگه دارند، اما من فکر می‌کنم در آینده نزدیک بخشی از اعترافات روح الله زم منتشر شود و از طریق دستگاه قضایی تبیین شود.

او گفت: حرکتی که در ٢۵ آبان امسال توسط اپوزیسیون رخ داد برنامه دراز مدت بود و آن‌ها قصد داشتند در ٢٢ بهمن و آستانه انتخابات انجام دهند، اما مصوبه افزایش قیمت بنزین باعث شد تا حرکاتشان را به جلو بیندازند.

روح الله زم در آستانه انتخابات دنبال تاسیس یک شبکه تلویزیونی اینترنتی بود
ابطحی با بیان اینکه اپوزوسیون سعی کرد از شرایطی که در کشور به وجود آمد بهره برداری کند، ادامه داد: ماهیت بسیاری از دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر که بخشی از آن هم در تلویزیون منتشر و مشخص شد که این افراد دوره دیده بودند.

او در پایان تاکید کرد: در پروسه اعترافات روح الله زم و آنچه از «لپ تاپ» او اخذ شد، نشان می‌دهد که او دنبال تاسیس یک شبکه تلویزیونی اینترنتی بوده است و قصد داشته است که فعالیت‌های خود را در آستانه انتخابات مجلس انجام دهد. /

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا آشغال های دوست داشتنی فیده میگ 29 حوادث آبان 98 شاخص آلودگی هوا هانی کرده علیرضا فیروزجا خاشقچی روح الله زم نماینده خمینی شهر اعتشاشات اعترافات تلویزیونی انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا آشغال های دوست داشتنی فیده میگ 29 حوادث آبان 98 شاخص آلودگی هوا هانی کرده علیرضا فیروزجا خاشقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم اعترافات موبایل‌ قاپ‌های موتورسوار در اتوبان امام علی(ع)

دریافت 7 MB کد خبر 6093324

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • فیلم اعترافات موبایل‌ قاپ‌های موتورسوار در اتوبان امام علی(ع)
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود