Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت سامسونگ الکترونیکس جدیدترین نوآوری‎های خود در حوزه اولتراسوند، رادیولوژی دیجیتال، سی‌تی‌اسکن موبایل (mobile CT) و نوآوری‌های نرم افزاری را در نشست سالانه جامعه رادیولوژی آمریکای شمالی (RSNA) در سال ۲۰۱۹ در شهر شیکاگو رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام سامسونگ، دانگ‎سو جون، رییس بخش تجهیزات پزشکی و درمانی سامسونگ الکترونیکس و مدیرعامل شرکت سامسونگ مدیسون می‎گوید «سامسونگ همچنان به نوآوری‎های معنادار در حوزه تصویربرداری پزشکی و برآوردن نیازهای درمانی پیچیده مشتریان متعهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‎خواهیم روند سریع نوآوری‎های جدید در بازار رادیولوژی را با استفاده از پیشرفت‌های‌مان در حوزه تصویربرداری و پردازش سیگنال‌، با استفاده از هوش مصنوعی، ادامه دهیم».

سامسونگ نمونه‌های این فناوری‌های جدید را در غرفه خود در این نشست سالانه به نمایش گذاشت.

سیستم‌های نوین اولتراسوند

مدل جدید سونوگرافی RS۸۵ Prestige سامسونگ در واقع نمونه ارتقا یافته دستگاه RS۸۵ است که با تکنولوژی و معماری نوین در تصویرسازی و قابلیت‌های ارزشمند جدیدی طراحی شده است.

 تکنولوژی جدید تصویربرداری(Crystal /Imaging Architecture)

· Architecture Crystal: تکنولوژی پیشرفته تولید پرتو در تصویربرداری است که با استفاده از ترکیب CrystalBeam به عنوان تکنولوژی پرتوسازی نسل آینده و موتور تصویربرداری CrystalPure، با پروب سینگل کریستال ترکیب شده و نهایتا تصویرهایی بسیار شفاف به دست می‎دهد.

· CrystalBeamTM: یک نوع فناوری تولید پرتو است که باعث ایجاد تصاویر یکدست با کیفیت و رزولوشن بالا می‌شود.

· CrystalPureTM: جدیدترین موتور تصویربرداری اولتراسوند سامسونگ با قدرت بالا در پردازش تصاویر دوبعدی و رنگی است؛ ارائه‌ دهنده عملکرد چشمگیر در زمینه پردازش تصویر و بهینه سازی جریان کاری بویژه در موارد پیچیده.

قابلیت‌های ارزشمند جدید

· MV-Flow با LumiFlow: این قابلیت ، با بالا بردن رزولوشن زمانی و مکانی، تصویر دقیق و با جزئیات از جریان خون نسبت به بافت‌های اطراف را ‌ایجاد کرده و با کمک تصویری مشابه تصویر سه بعدی و پیوسته، تجسم سه بعدی از رگ‌ها را به ما می دهد.

· ShadowHDR:  این قابلیت امکان کاهش سایه در تصاویر را به ما می‌دهد که برای گرفتن تصویر از بخش‌های تاریک پشت ساختار استخوانی بسیار مناسب است.

· PureVision: امکان دستیابی به تصویری واضح و کاملا یکدست با استفاده از قابلیت کاهش نویز نقطه‌ای و ارتقا کیفیت در لبه تصاویر در حالت B-Mode.

همچنین شرکت سامسونگ با دارا بودن ۳۰ سال تجربه در زمینه تجهیزات پزشکی اقدام به عرضه راه‌حلی جامع به نام Crystal clear cycle نموده که هدف از آن، بهبود چالش‌های موجود برای زنان در حوزه سلامت و نوید آینده‌ای بهتر به آنان است.

در همین راستا، دستگاه اولتراسوند مدل HS۶۰ با دارا بودن این راه حل جامع و در کنار تصاویری با کیفیت و امکاناتی دقیق، همراه مناسبی برای پزشکان در تصمیم‌گیری‌های سریع و دقیق است.

قابلیت های ارزشمند و نوین دستگاه HS۶۰

به طور کلی، دستگاه اولتراسوند HS۶۰ با مشخصات مشابه با WS۸۰ و قیمتی مناسب‌تر عرضه می‌شود.

· اندازه ‌گیری‌های شهودی بیومتری جنین  (Biometry Assist TM ): اندازه گیری‌های متداول در بیومتری جنین از جمله HC, BPD, AC, FL  را می‌توان توسط تکنولوژی نیمه اتوماتیک Biometry Assist به راحتی، با دقت بالا و در زمان کوتاه برای اطمینان از روند رشد جنین  انجام داد.

· Labor AssistTM : قابلیت جدید در دستگاه که اطلاعات مربوط به پیشرفت بارداری برای زایمان را با استفاده از اندازه گیری اتوماتیک از AoP(Angle of Progress) و جهت قرارگیری سر جنین به ما می‌دهد.

این قابلیت نه تنها باعث ارتباط تاثیرگذار بین پزشک و مراجع می‌شود بلکه به تصمیم‌گیری پزشک برای زمان و نوع زایمان کمک می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره فعالیت‌ها و محصولات شرکت سامسونگ در حوزه پزشکی و درمانی می‎توانید به سایت https://www.samsunghealthcare.com/ مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت سامسونگ رادیولوژی دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی

مدیرعامل بیمه ایران، در نشستی با حضور مدیران کل استان‌ها، برنامه‌های استراتژیک شرکت را برای سال ۱۴۰۳ تشریح کرد و گفت: تبیین راهبرد سال ۱۴۰۳ در پنج محور الکترونیکی کردن فرآیندهای بیمه گری با اولویت حوزه خسارت، رشد و توسعه بیمه های زندگی با رویکردی نوآورانه در حوزه سرمایه گزاری، طراحی و معرفی محصولات جدید بیمه ای به بازار، افزایش توانمندی و قابلیتهای نمایندگان از طریق تعریف بسته های آموزشی، رفاهی و تسهیلاتی و معرفی بهتر دست‌آوردها و خدمات بیمه ایران از طریق رسانه های جمعی پرداخت.

نشست مدیرعامل با مدیران ستادی و استانی با عنوان همدلی، انسجام و اصول حرفه‌ای با حضور محمدرضاکشاورز مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران برگزار گردید.

کشاورز در این نشست که با حضور مدیران کل استان‌ها به صورت برخط همراه بود به تبیین راهبرد سال ۱۴۰۳ در پنج محور الکترونیکی کردن فرآیند‌های بیمه گری با اولویت حوزه خسارت، رشد و توسعه بیمه‌های زندگی با رویکردی نوآورانه در حوزه سرمایه گزاری، طراحی و معرفی محصولات جدید بیمه‌ای به بازار، افزایش توانمندی و قابلیت‌های نمایندگان از طریق تعریف بسته‌های آموزشی، رفاهی و تسهیلاتی و معرفی بهتر دست‌آورد‌ها و خدمات بیمه ایران از طریق رسانه‌های جمعی پرداخت.

وی گفت: بیمه ایران دارای تمدن سازمانی است و این تمدن سازمانی نتیجه تلاش بسیاری از همکاران و نمایندگان از قدیم تا به الان بوده و همه ما موظفیم این امانت را به خوبی حفظ، تقویت و به آیندگان منتقل کنیم. معتقدم قانونٱ و اخلاقٱ و شرعٱ باید از نگاه تمام ذینفعان برای حفظ این تمدن سازمانی، کوشش کنیم.

همه خودمان را مدیون شرکت میدانیم و به نظر من برای اداره شرکت بزرگ بیمه ایران باید روی چند موضوع توافق کنیم. برقراری نظم و انضباط در همه امور، تعامل و برقراری ارتباط با همه ذینفعان با رعایت احترام و سرعت بخشی توام با کیفیت در انجام امور. همه همکاران در سطوح حکمرانی، مدیریتی و عملیاتی باید به دنبال نهادینه کردن این مولفه‌های رفتاری باشیم.

مدیرعامل بیمه ایران افزود: بهترین جلسات من دیدار با مدیران استان‌ها و همکاران محترم شبکه نمایندگی است، چون کار اصلی و اجرایی را همکاران من در شعب و نمایندگی‌ها انجام می‌دهند. هدف از تشکیل نشست، دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های مدیران استان‌ها است و همه دغدغه‌های مطرح شده را صحیح میدانم و از معاونین توقع دارم موضوعات را در حوزه خودشان اولویت بندی کنند و از مدیران ستادی نیز انتظار دارم انتظارات و درخواست‌های استان‌ها را سریع پاسخ دهند چرا که مشتری در شعبه منتظر تصمیم گیری ما نخواهد ماند. کسب و کار ما بیمه گری است و همه واحد‌ها باید به یکدیگر کمک کنند.

رئیس هیات مدیره با اشاره به نظرات مدیران کل استانی تاکید کرد: نباید تصمیمات در اجرا با وقفه روبرو شود و حدود اختیارات باید با توجه به شرایط رقابت بازار بهینه گردد. باید چابک‌تر تصمیم بگیریم و با تغییرات بروز شویم. تشکیل کمیته از افرادی که دل در گرو موفقیت شرکت دارند میتواند به دستیابی به اهداف کمک کند و من هم بنا دارم از همه سلائق که به شرکت علاقه دارند استفاده کنم.

وی در پایان گفت: بیمه ایران علیرغم نقش حاکمیتی، اما یک بنگاه تجاری و اقتصادی است و اعتقاد دارم نظام حقوق و دستمزد آن باید با این نگاه بهینه شود به همین جهت با توجه به مقررات دولتی به دنبال تحقق تغییراتی در این خصوص هستیم.

در ابتدای این نشست نعمت الهی سرپرست معاونت حقوقی و هماهنگی اموراستانها، شعب و نمایندگی‌ها با اشاره به تاکید مدیرعامل در تشکیل این جلسه به توضیح اجمالی برنامه حوزه مربوط پرداخت و از برگزاری گردهمایی حضوری سراسری مدیران در آینده نزدیک خبر داد.

در این نشست که با عنوان همدلی، انسجام و اصول حرفه‌ای برگزار شد مدیران کل استان‌های گیلان، همدان، یزد و سیستان و بلوچستان نیز به نمایندگی از استان‌های کشور دیدگاه‌های خود را مطرح نمودند.

دیگر خبرها

  • ‌تازه‌ترین دست‌آوردهای هوش مصنوعی در تصویر برداری پزشکی
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی