Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان تیم ملی امید امیدوار است خط دروازه این تیم به نقطه قوت امیدها در مسابقات تایلند تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، معراج اسماعیلی، دروازه‌بان ذوب‌آهن اصفهان که در اردوی قطر حضور دارد اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی در اردوی قطر داریم و تمرینات در شرایط بسیار خوبی دنبال می‌شود؛ در خط دروازه هم با زحمات آقای حبیبی تمرینات بسیار خوب داریم و بچه‍‌ها رقابت و رفاقت بسیار خوبی با هم دارند که برای همه ما مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان تیم ملی امید همچنین اضافه کرد: حدود دو سال است در کنار تیم هستم، مدت زیادی در کنار هم زحمت کشیدیم و تلاش کردیم تا به این مرحله برسیم؛ امیدوارم مراحل پایانی آماده‌سازی هم به بهترین شکل بگذرد و با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

وی افزود: همه بچه‌ها زحمات زیادی کشیدند و بعد از این مدت طولانی می‌خواهیم نتایج زحماتمان را ببینیم. می دانیم کار سختی در پیش داریم و حریفان قدرتمندی در این گروه خواهیم داشت اما ما هم تیم ایران هستیم و با همه وجود می جنگیم.

اسماعیلی در خصوص رقابت نزدیک دروازه‌بان‌های تیم امید گفت: در تیم هیچ کس از جایگاه و موقعیت خودش اطمینان ندارد، می‌دانیم باید همیشه در بهترین شرایط و آمادگی کامل باشیم، در خط دروازه هم رقابت و رفاقت خوبی داریم، بچه‌ها رابطه بسیار گرم و صمیمی دارند و تلاش می‌کنیم در تمرین بهترین عملکرد را داشته باشیم؛ هدف ما این است به شکلی کار کنیم که خط دروازه نقطه قوت تیم امید در تایلند باشد.

انتهای پیام/63090/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان تیم ملی امید تیم امید معراج اسماعیلی ورزش اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)

گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)

دیگر خبرها

  • گل مهدی طارمی به چاوز از روی نقطه پنالتی (چاوز 0-3 پورتو)
  • گل سوم ارلینگ هالند به وولورهمپتون از روی نقطه پنالتی (منچسترسیتی 3-0 وولورهمپتون)
  • گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل ساکا به بورنموث از روی نقطه پنالتی (آرسنال 1-0 بورنموث)
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • رسمی؛ داوید رایا برنده دستکش طلایی لیگ برتر در فصل 24-2023
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • عکس| تصویری زیرخاکی از امید حاجیلی