Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی هدف از تجمیع مراکز بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات را پیشگیری از وقوع تخلف، کمک به عملکرد بهتر مدیران و قوت گرفتن واحدهای دانشگاهی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، محمد غفاریان ظهر امروز در نشست مشترک با عوامل اجرایی مرکز بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: «هدف مرکز بازرسی در رویکرد جدید، شفاف‌سازی، رفع موانع و مشکلات و در واقع نوعی پیشگیری از وقوع تخلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این مسئول افزود: «در این رویکرد مراکز بازرسی به بهبود فعالیت‌ها، عملکرد بهتر مدیران و هوشمند‌سازی فرایندهای مالی کمک کرده و افزایش دقت در امور و قوت واحدهای دانشگاهی را به‌دنبال خواهد داشت.»

وی افزد: «به‌دلیل گستردگی واحدهای دانشگاهی، تصمیم گرفته شده که امر نظارت، بازرسی و ارزیابی واحدها در مناطق صورت پذیرد تا فرایند کار به صورت متمرکز و کاملاً تخصصی انجام گیرد.»

مدیرکل بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات منطقه دو دانشگاه آزاد اسلا‌می با اشاره به تنوع و گستردگی فعالیت های این مرکز عنوان کرد: «آموزش، امور مالی، امور عملکردی پرسنل و رسیدگی به شکایات از بخش‌هایی هستند که توسط همکاران ما مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرند.»

غفاریان ادامه داد: «گزارش‌های رسیده حاکی از آن دارد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از نظر اداری بسیار سالم بوده و وظیفه ما این است که این روند را حفظ و مسیر بهبود آن را هموار کنیم.»

وی خاطر‌نشان کرد: «هدف دیگر مرکز بازرسی کمک به اجرای مقررات و فرمان‌های رهبری  است که باعث رشد و ارتقای کارکنان خواهد شد و نیز  فعالیت‌هایی که باعث استفاده بهینه امکانات دانشگاهی برای حمایت از دانشجویان باشد، توسط این مرکز پشتیبانی خواهد شد.»

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بازرسی نظارت و رسیدگی به شکایات هوشمند سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد

فرزاد سردارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری، ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان صورت گرفت که منجر به تشکیل ۶۳ پرونده به ارزش ریالی ۷.۳ میلیارد شد.

وی از انجام ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی یک هفته گذشته در سطح بازار استان خبر داد و گفت: ۷۱ مورد تخلف در بازرسی‌های صورت گرفته در سطح بازار کشف شده است.

سردارزاده افزود: در همین راستا برای این تعداد تخلف کشف شده، ۶۳ مورد پرونده برای متخلفین به ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۳۵۴ میلیون تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: در مدت یاد شده ۶۹ مورد گزارش مردمی ثبت شده که تخلفات احراز و ۹ پرونده برای این واحدها تشکیل شده است.

سردارزاده ادامه داد: نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی می‌تواند انواع تخلفات مانند گرانفروشی، کم فروشی و غیره را کنترل و رفاه و آرامش را برای شهروندان در سطح بازار فراهم کند.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و غیره واحدهای متخلف صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ معرفی کرده و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 6098237

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان