Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@04:02:12 GMT

ایمان، محور اصلی کار ارتش است

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۶۲۰۸

امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم پایانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و هجدهمین دوره مسابقات دانشجویان ارتش اظهار کرد: نیروی انسانی ، سرمایه اصلی سازمان است و این نیرو، با توان خود می‌تواند تجهیزات و زیرساخت بسازد، با مهارت کامل آمادگی رزمی خود را بالا ببرد و نقش ایفا کند؛ این ویژگی‌ها همان است که فرمانده معظم کل قوا فرمودند؛ نیروی انسانی ارتش باید ایمان، علم و شجاعت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- وی ادامه داد: ایمان، محور اصلی کار ماست و وقتی با قرآن انس پیدا کنیم و قرآن را محور اصلی کار قرار دهیم به طور قطع، سطح معنویت در ارتش بالا و بالاتر می‌رود و هرچه این معنویت بالاتر برود، توان رزمی ما در مقابل دشمن افزایش می‌یابد.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در طول سال برنامه‌های متعدد و متفاوت قرآنی و مذهبی برای کارکنان پایور، وظیفه، دانشجویان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها در ابعاد مختلف برگزار می‌کند.

او افزود: در بخش‌های مختلفِ ارتش بیش از ۲۰ هزار حافظ قرآن داریم و این افتخاری برای ماست.

سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و هجدهمین دوره مسابقات سراسری دانشجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران از یکم دی‌ماه در مشهد آغاز شد و امروز در تالار قدس حرم امام رضا (ع) با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ارتش نیروی انسانی نیروی انسانی ارتش دریادار سیاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ محمد نبی رضایی قایقران و ایمان پورعزیز مربی تیم ملی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در میدان بسیج بابلسر مورد استقبال قرار گرفتند.

محمدنبی رضایی با مربیگری ایمان پورعزیز در مسابقات قایقرانی آب‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در شهر توکیو ژاپن برگزار شد در ماده ۱۰۰۰ متر تک نفره کانوی کانادایی مدال طلا گرفت.

رضایی پس از عبدالله موحد و مهدی طلوتی سومین ورزشکار المپیکی تاریخ ورزش بابلسر است.

دیگر خبرها

  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران