Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@12:25:42 GMT

دستگیری هکر ۱۶ ساله کارت‌های بانکی

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۶۲۷۳

دستگیری هکر ۱۶ ساله کارت‌های بانکی

هکر ۱۶ ساله با ۵۰۰ فقره کلاهبرداری اینترنتی در شهرستان ساوجبلاغ شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ مبنی براینکه  مبلغ ۲۶ میلیون ریال از حساب وی به صورت غیر مجاز برداشت شده  که رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دستگیری هکر ۱۶ ساله در ساری مادرشوهر هکر دستگیر شد

وی افزود: مأموران در بررسی های اولیه متوجه شدند، وجه اعلامی از حساب مال باخته برداشته شده و پس از چند بار جابه جایی در حساب های مختلف به حساب فردی در یکی از استان های جنوبی کشور واریز شده است که بلافاصله حساب وی مسدود و انجام تحقیقات پلیسی روی این پرونده آغاز شد.

 محمدیان توضیح داد: با انجام اقدامات پلیسی مشخص شد، کلاهبرداری توسط فرزند ۱۶ ساله فردی که صاحبش مقصد نهایی پول های کلاهبرداری بود، انجام شده که طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیرشد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: متهم با مشاهده مستندات به ۵۰۰ فقره کلاهبرداری اینترنتی به ارزش ۲ میلیارد ریال اقرار کرد. متهم با تبلیغات گسترده خرید شارژ ارزان و کانال های دوست یابی در شبکه های اجتماعی و گروه های تلگرامی، کاربران را به صفحات جعلی پرداخت وجه هدایت می کرد و پس از سرقت اطلاعات حسابشان اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب آن ها می کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین اخبار حوادث هکرها هکر نوجوان نوجوانان کارت بانکی مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید

بنزما این روزها در مادرید حضور دارد

طرفداری | با اعلام باشگاه الاتحاد عربستان، کریم بنزما برای درمان آسیب‌دیدگی خود و انجام تست‌های پزشکی دقیق‌تر، به اسپانیا سفر کرده و در کمپ تمرینی رئال مادرید (والدبباس) حاضر شده‌است. همچنین الاتحاد با انتشار بیانیه‌ای، از کمک رئال مادرید به کریم بنزما تقدیر و تشکر کرد.

بنزما، اسطوره رئال مادرید

کریم بنزما که یکی از اسطوره‌های رئال مادرید به حساب آید، ۱۴ سال برای این تیم به میدان رفت و به تمامی افتخارات ممکن دست یافت. او نه تنها پرافتخارترین بازیکن تاریخ کهکشانی‌ها به حساب می‌آید، بلکه در صدر جدول برترین پاسورهای این تیم نیز قرار دارد و دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید نیز قلمداد می‌شود. مهاجم فرانسوی در طول دوران حضورش در استادیوم سانتیاگو برنابئو، 648 بازی انجام داد و آمار 354 گل و 165 پاس گل را به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند؛ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • ضرب‌الاجل قالیباف به دولت ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم دارد؟
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • دولت با نظام بانکی شوخی ندارد
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران