Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:32:22 GMT

پی اس جی و پیشنهاد تمدید ضد رئالی به امباپه

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۶۳۰۹

پی اس جی و پیشنهاد تمدید ضد رئالی به امباپه

کیلیان امباپه به زودی پیشنهادی رد نکردنی از پی اس جی دریافت خواهد کرد تا از رفتن به رئال منصرف شود.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه پس از ظهور در صحنه فوتبال جهان در فصل17-2016 که با 26 گل زده نقشی کلیدی را در قهرمانی موناکو در لوشامپیونه ایفا کرد و با این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافت، پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد و در عوض به پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن پاسخ مثبت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سه فصل گذشته امباپه تبدیل به بهترین گلزنی پاریسی ها شده و البته همچنان شایعات زیادی در مورد انتقال او به رئال شنیده می شود.

 

 

 

 

چندی پیش بود که نایب رئیس سابق موناکو در مورد او گفت:« امباپه به من گفت که احساس می‌ کنم خیلی زود است به رئال بروم. تنها یک سال است که برای کشورم بازی کرده‌ام، من اهل پاریس هستم و دوست ندارم فرانسه را این‌گونه ترک کنم. می‌خواهم اینجا خودم را به عنوانی یک بازیکن سطح بالا تثبیت کنم. رئال مادرید منتظر من خواهد ماند.»

 

اخیرا و پس از اوج گرفتن اختلافات بین توماس توخل(سرمربی پی اس جی) و امباپه شایعات در مورد جدایی این بازیکن که تا 2022 قرارداد دارد شدت گرفت ولی در فرانسه معتقدند که سران پی اس جی در حال آماده کردن قرادادی جدید و ردنکردنی هستند تا ستاره جوان را از هرگونه جدایی منصرف کنند.

طبق ادعای نشریه لوپاریزین، در قرارداد جدید، دستمزد امباپه بالاتر از نیمار خواهد شد و او نفر شماره یک تیم برای پروژه های جاه طلبانه آتی خواهد بود. پی اس جی چند سال است که از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فراتر نمی رود و حریف دو ماه بعد این تیم در یک هشتم نهایی نیز بروسیا دورتموند خواهد بود.

پی اس جی برای صعود چشم به درخشش امباپه و البته نیمار دارد.

 

 

پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ماه هاست که روی خرید آلفونسو دیویس برای فصل بعد کار می کند. مدافع چپ کانادایی برای تقویت جناح چپ رئال مدنظر است و قدم هایی نیز محکم برداشته شده تا او به سلاح دیگری برای تیم آنچلوتی تبدیل شود.

بایرن در تلاش است تا دیویس را وادار کند که تصمیم خود برای جدایی تغییر دهد و به او قراردادی عالی هم پیشنهاد داده که در حال حاضر مورد قبول این بازیکن قرار نگرفته است. اما نبرد همچنان ادامه دارد و تیم باواریایی که پس از ناکامی در بوندسلیگا خود را برای یک بازسازی عمیق آماده می کند، دست از مبارزه بر نمی دارد.

دیشب وقتی از مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، در مورد این موضوع سوال شد. او پاسخ داد: «ما هیچ پیشنهادی برای آلفونسو دیویس دریافت نکرده ایم. پیشنهاد رئال مادرید؟ اصلا هیچی.»

ایبرل اخیرا گفته بود اگر دیویس پیشنهاد تمدید را قبول نکند، تابستان فروخته خواهد شد تا از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد در تابستان 2025 جلوگیری شود. بایرن برای او بین 60 تا 70 میلیون یورو می خواهد. 

دیویس دیشب در دقایق پایانی بازی بایرن-رئال وارد زمین شد و انتظار می رود در بازی برگشت در ترکیب ثابت باشد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • اسیر در دیوار زرد: اینجا دارم هدر می‌روم!
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود