Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع جدا شده نفت مسجد سلیمان مورد توجه سرمربی تیم سپاهان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم نفت مسجدسلیمان در روزها اخیر دچار مشکلات زیادی شده است اعلام جدایی مهدی تارتار علاوه بر اینکه نیمکت تیم را با چالش جدی روبه‌رو کرده تبعات دیگری مانند جدایی چند بازیکن تأثیرگذار را در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین بازیکنانی که خواهان جدایی از تیم نفت مسجدسلیمان هستند محمد طیبی توانسته با گرفتن برگه فسخ قرارداد خودش به صورت قطعی از طلایی‌پوشان مسجدسلیمان خداحافظی کند و این مدافع با تجربه این موضوع را با انتشار متنی در فضای مجازی تأیید کرده است.

در مورد مقصد بعدی طیبی گمانه‌زنی‌های زیادی می‌شود اما به نظر می‌رسد مذاکره و حضور او در تیم سپاهان اصفهان جدی‌تر از گزینه‌های دیگر باشد. 

براساس پیگیری‌های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس مشخص شد که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان به جذب محمد طیبی علاقه‌مند است و به همین خاطر این بازیکن نگاهی ویژه به مدعی اصفهانی لیگ برتر دارد.

مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این خصوص اظهار داشت: محمد طیبی با توجه به نبود مهدی تارتار و خلا سرمربی نامه فسخ قراردادش را گرفت و از جمع ما جدا شد اما برای نگه داشتن سوشا مکانی در تلاشیم و سعی داریم او را در نفت مسجدسلیمان نگه داریم. 

وی در مورد تعیین سرنوشت سرمربی تیم عنوان کرد:‌ سرمربی ما همچنان مهدی تارتار است. در حال حاضر گزینه اول، دوم و سوم ما خود تارتار است و بحثی در مورد گزینه‌های دیگر نشده است. فعلاً‌ در حال تلاش و پیگیری برای بازگرداندن او به روی نیمکت تیم هستیم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: امیر قلعه نویی نفت مسجدسلیمان مهدی تارتار مدافع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت:« این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.»
 
سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد:« واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.»

وی در پایان گفت: «ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبریک جواد خیابانی به ژوزه مورایس به دلیل مسلمان شدن سرمربی سپاهان / فیلم
  • تلاش برای پیوند منزل، محله، مدرسه و مسجد در سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • سرمربی پرتغالی سپاهان پس از مسلمان شدن چه نامی را انتخاب کرد