Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الله علی‌عسگریان روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از اواسط هفته آینده به‌ویژه از روز سه‌شنبه با ورود موج ناپایدار جوی، بارش‌هایی را به‌صورت برف و باران در این استان از جمله در مناطق غربی و جنوبی خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که در هفته آینده با توجه به ناپایدار بودن کلی هوا و وزش باد، میزان آلودگی هوای کلان‌شهر اصفهان و سایر شهرهای بزرگ و نواحی صنعتی استان، خیلی زیاد نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس با اشاره به اینکه در چند روز آینده نیز مقداری وزش باد و در حد بسیار کم بارش در استان خواهیم داشت، تصریح کرد: در صورت وزش باد، آلودگی هوا کاهش می‌یابد هرچند بارش‌ها نیز می‌تواند مقدار انباشت آلاینده‌ها را کاهش دهد.

علی‌عسگریان با بیان اینکه دمای هوا در هفته آینده تغییر زیادی نخواهد داشت، گفت: کمینه و بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان برای فردا پنجشنبه سه درجه زیر صفر و ۱۵ پیش‌بینی می‌شود.

وی، گرمترین نقطه استان را چوپانان با ۲۱ درجه و سردترین را چادگان و بویین و میاندشت با ۱۴ درجه زیر صفر اعلام کرد.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: از اوایل فردا (پنجشنبه) با نزدیک شدن یک موج ناپایدار به تدریج از غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد.

بر این اساس، هوای کلان‌شهر اصفهان برای پنجشنبه، کمی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی افزایش ابر و وزش باد و کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس در نیمه نخست روز و برای جمعه قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراکنده با کیفیت هوای سالم پیش‌بینی شد.

میانگین بارندگی سال زراعی جاری استان اصفهان از اول مهر سوم دی امسال حدود ۶۱ میلیمتر است که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۶.۶ میلیمتر کاهش دارد.

هوای کلانشهر اصفهان در این هفته در چهار روز از این هفته ناسالم برای گروه های حساس و در یک روز (یکشنبه) ناسالم برای عموم و مدرسه ها تعطیل بود.

برچسب‌ها هواشناسی اصفهان آلودگی هوا واحدهای آلاینده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی اصفهان آلودگی هوا واحدهای آلاینده هواشناسی اصفهان آلودگی هوا واحدهای آلاینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه

اداره کل هواشناسی گلستان اعلام کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی تا روز دوشنبه وضعیت جوی استان به نسبت پایدار و آسمان صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش بینی می‌شود.

از بعدازظهر دوشنبه با شمالی شدن جریانات سطح زمین، افزایش ابر و بارش پراکنده، کاهش دما و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود که تا پایان هفته این شرایط ناپایدار جوی با شدت و ضعف تداوم خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی!
  • ورود سامانه‌ای ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • آغاز فعالیت سامانه ناپایدار همرفتی و وزش شدید باد از فردا
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • تداوم بارش باران بهاری در همدان تا اواسط هفته آینده