Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش‌وپرورش جهت شرکت در همایش مشترک مدیران کل نوسازی و روسای مجامع، گردهمایی معاونین توسعه و برنامه‌ریزی منابع استان‌ها و بازدید از برخی مدارس و دیدار با معلمان وارد استان آذربایجان شرقی شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محسن حاجی میرزایی در سفر به استان آذربایجان شرقی ضمن دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم، در جلسه برگزیدگان شهرداران مدارس شهر تبریز شرکت خواهد کرد و در ادامه در همایش مشترک مدیران کل نوسازی و روسای مجامع حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از برنامه‌های وزیر آموزش‌وپرورش در این سفر حضور در گردهمایی معاونین توسعه و برنامه‌ریزی منابع استان‌ها است.

شایان‌ذکر است، حاجی میرزایی در ادامه برنامه‌های خود در اولین همایش ملی نگهداری و تعمیر فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی شرکت خواهد کرد.

رونمایی از کتاب‌های فرهنگ شهروندی، شرکت در آیین‌های افتتاح مراکز آموزشی، رفاهی و پزشکی فرهنگیان و همچنین بازدید از مناطق زلزله‌زده این استان از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش‌وپرورش در سفر به استان آذربایجان شرقی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی خانواده زلزله برنا آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین همایش به رسم سقایی در تبریز

دریافت 66 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین همایش به رسم سقایی به مناسبت تجلیل از خیران آبرسان آذربایجان شرقی با حضور استاندار آذربایجان شرقی شامگاه امروز چهارشنبه در سالن آمفی تئاتر هتل پارس تبریز و به همت شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

کد خبر 6100917

دیگر خبرها

  • دومین همایش به رسم سقایی در تبریز
  • معلمان نمونه لرستان تجلیل شدند
  • امسال ۱۵ نفر نیروی جدید جذب آموزش‌وپرورش می‌شوند
  • ضرورت حفظ حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان و فرهنگیان
  • اژه‌ای: حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان باید حفظ شود
  • حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان، حتماً باید حفظ شود
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی