Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، ابتدای این گردهمایی، خواجویی مدیر استان گزارشی اجمالی از عملکرد شعب استان هرمزگان را تا پایان آبان ماه ارائه داد.

سپس هادی قدیمی، معاون عملیات بانکی و عضو هیات عامل ضمن تقدیر از تلاش همکاران گفت: همکاران باید در راستای برآورده کردن خواسته های مشتریان و سیاست های بانک حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرکت به سمت دانش محوری و به روز بودن تمامی همکاران از آمارهای شعب و رهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی عملکرد شعب، از دیگر سخنان عضو هیات عامل در این همایش بود.

در ادامه رضی زاده معاونت مالی در خصوص قیمت تمام شده پول و راهکارهای بهبود آن نکاتی را بیان و بر نقش موثر همکاران در ارتقاء و جایگاه بانک تاکید کرد.

سپس حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان ها، با مقایسه عملکرد شعب این منطقه و سایر شعب بانک و سیستم بانکی بر تمرکز همکاران بر نقاط قوت و بهبود نقاط ضعف این شعب تاکید کرد.

در پایان این همایش مدیران ارشد بانک، از شعب پردیس، بندرعباس و پزشکان به عنوان شعب برتر منطقه با اهدای لوح تقدیر و مهدی تورکی را به عنوان معاون مدیریت استان های کرمان و هرمزگان معرفی کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بانک ایران زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

امتداد -  ۲ بانک از ۶ بانک خریدار پرسپولیس قرار است رئیس هیات مدیره این باشگاه را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالا در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیات مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

 

 

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین