Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:39:41 GMT

از عزت‌اللهی تا شهریار؛ گزینه های جدید سپاهان

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۷۲۰۶

از عزت‌اللهی تا شهریار؛ گزینه های جدید سپاهان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گزینه های جدیدی را به سبد تیمش در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اضافه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر از دانیال اسماعیلی فر که توانایی بازی در سه پست دفاع راست، هافبک میانی  و وینگر راست را دارد، به عنوان گزینه اصلی سپاهان در پنجره زمستانی یاد شده و اخباری نیز در خصوص علاقه امیرقلعه نویی برای جذب پژمان منتظری مطرح شد که حالا با توجه اینکه روند مذاکرات طولانی شده، محمد طیبی نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه ها به سبد خرید باشگاه اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاوه بر دنیال اسماعیلی فر، پژمان منتظری و محمد طیبی، نفرات دیگری نیز در لیست سپاهان حضور دارند که در زیر به آنها می پردازیم.

 

سعید عزت اللهی
سپاهان در بخش هافبک دفاعی بازیکنانی نظیر امید نورافکن، مهدی کیانی، رسول نویدکیا، حامد بحیرایی و علیرضا نقی زاده را در اختیار دارد ولی پارگی رباط صلیبی نقی زاده و مصدومیت مزمن بحیرایی سبب شده تا امیرقلعه نویی به فکر جذب عزت اللهی باشد که در یوپن شرایط خوبی ندارد و می تواند مهره ای تاثیرگذار برای سپاهان در ادامه فصل باشد.

 


سعید واسعی
سعید واسعی یکی از شاخص ترین بازیکنان لیگ نوزدهم تا پایان نیم فصل بوده و نقش مهمی در موفقیت ها و پیروزی های پیکان داشته است. او همین حالا با ارسال 4 پاس گل، یکی از بهترین پاسورهای لیگ است و 4 بار هم برای تیمش گلزنی کرده است تا مورد توجه بسیاری از تیم های لیگ برتری از جمله سپاهان باشد. او اخیرا در یکی از مصاحبه هایش اعلام کرده که تا پایان فصل با پیکان قرارداد دارد و باوجود پیشنهاداتی که دریافت کرده، قصد دارد تا پایان فصل در این تیم بماند. البته باید دید روند مذاکرات سپاهان با باشگاه پیکان برای جذب این بازیکن 25 ساله چطور پیش خواهد رفت.

 

 

شهریار مغانلو
دیگر بازیکنی که مورد توجه امیرقلعه نویی قرار گرفته، شهریار مغانلو است که پس از درخشش در لیگ یک با پیراهن ملوان بندرانزلی، در بازگشت به پیکان توانسته نمایش های تحسین برانگیزی داشته باشد و با 7 گل در تعقیب عیسی آل کثیر، مهدی قائدی و دیاباته است که با هشت گل در صدر جدول گلزنان لیگ هستند. مغانلو توانایی قابل توجهی در نبردهای هوایی دارد و همین نکته می تواند او را به بازیکن مورد علاقه امیرقلعه نویی تبدیل کند که علاقه ویژه ای به مهاجمان بلندقامت با قدرت تمامی کنندگی بالا دارد. البته که جذب این بازیکن نیز نیاز به جلب رضایت مدیران باشگاه تهرانی دارد.

 

فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ نوزدهم از 26 آذرماه آغاز شده و تا 23 دی ماه ادامه خواهد داشت. سپاهان پس از غیبت سه ساله در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال حضور قدرتمندانه در این رقابت ها و صعود به مرحله یک هشتم نهایی است؛ پس مدیران باشگاه تمام توانشان را برای امیرقلعه نویی و خواسته هایش به کار خواهند گرفت. در این میان محمد طیبی که با نفت مسجد سلیمان روزهای خوبی را سپری کرده، با توجه به مصدومیت پورقاز نزدیک ترین گزینه برای امضای قرارداد رسمی با طلایی پوشان به شمار می رود.

سعید عزت اللهی پیکان سعید واسعی شهریار مغانلو یوپن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید عزت اللهی پیکان سعید واسعی شهریار مغانلو یوپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید

سعید عزت‌اللهی هافبک ملی‌پوش کشورمان در سال‌های اخیر همواره گزینه جذابی برای تیم‌های آبی و قرمز پایتخت بوده است.

در خبرها داشتیم که باشگاه پرسپولیس به پشتوانه بانک شهر اسپانسر اصلی خود در تلاش است که فصل آینده سعید عزت‌اللهی را قرمزپوش کند.

تابستان سال گذشته، یحیی گل‌محمدی اسم عزت‌اللهی را در صدر لیست خرید خود قرار داد اما داشتن قرارداد با وایله دانمارک اجازه این جابه‌جایی را نداد. عزت اللهی نیز به امارات رفته و به عضویت شباب الاهلی پیوست. او در لیگ امارات هم بازی‌های خوب و قابل‌قبولی انجام داده و بعید است قراردادش تمدید نشود یا این‌که تیم دیگری در این کشور برای ادامه فوتبال خود پیدا نکند. بنابراین خرید سعید عزت‌اللهی بیش از یک میلیون دلار برای باشگاه پرسپولیس آب می‌خورد که مبلغ نسبتا سنگینی است.

 

تابستان گذشته دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در حالی برای خرید عزت‌اللهی با هم رقابت می‌کردند که گفته می‌شد می‌توانند با کمی صبر به شکلی منطقی او را خریداری کنند! در شرایطی که هافبک ملی‌پوش تیم وایله، فقط نیم‌فصل دیگر با باشگاه دانمارکی قرارداد داشت، هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در تلاش بودند که او را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان به خدمت بگیرند.

در آن مقطع اعداد متفاوتی برای مبلغ رضایتنامه عزت اللهی منتشر شد. از ۴۰۰-۵۰۰ هزار دلار تا ۶۰۰ و ۸۰۰ و در ادامه هم که مبلغ یک میلیون دلار شنیده شد. ارقامی که بالا رفتنش یک دلیل بیشتر نداشت؛ رقابت بیهوده استقلال - پرسپولیس و دندان طمع باشگاه دانمارکی!

 

باشگاه وایله به خوبی می‌دانست که عزت‌اللهی پیشنهاد جدی از تیم‌های خوب اروپایی ندارد و اگر می‌خواهد سود خوبی ببرد، باید او را به تیم‌های حاشیه خلیج فارس بفروشد. از طرفی آن‌ها می‌دانستند که اگر سر مبلغ رضایتنامه کوتاه نیایند و عزت‌اللهی در دانمارک بماند، در نیم‌فصل یک شیلینگ هم گیرشان نمی‌آید و سعید بازیکن آزاد خواهد بود. این برگ برنده‌ای بود که هم خود عزت‌اللهی و هم باشگاه‌های خواهان او می‌توانستند در مذاکرات از آن استفاده کنند. اما ماجرا برعکس شد.

باشگاه دانمارکی زمانی که پی برد چند تیم ایرانی به دنبال خرید سعید هستند مبلغ را بالا برد تا بتواند به حداکثر سود ممکن برسد. در این بین تنها راه چاره عقب‌نشینی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود تا باشگاه دانمارکی مجبور به فروش او شود. چرا که آن‌ها نتوانسته بودند عزت‌اللهی را به تمدید قرارداد راضی کنند و اگر او را نمی‌فروختند سعید می‌توانست آزادانه و بدون پرداخت هیچ پولی در نیم‌فصل جدا شود. عجیب آن که در اسفندماه سال گذشته سعید عزت‌الهی هافبک وایله بولدکلاب دانمارک پس از توافق با مدیران این باشگاه راهی امارات شد تا قرارداد رسمی با شباب الاهلی امارات ببندد.

آن‌چه در بالا بدان پرداخته شد از این بابت بود که چند سالی می‌شود دو باشگاه پرطرفدار پایتخت روی سعید عزت‌اللهی مانور و برای او بازارگرمی می‌کنند درحالی که این ستاره خوش‌اخلاق و ملی‌پوش تمایلی به بازگشت به ایران حداقل در این سن و سال ندارد! استقلال و پرسپولیس بر سر خرید سعید عزت‌اللهی رقابت می‌کنند اما او سر از قطر و امارات درمی‌آورد! بنابراین پیش‌بینی می‌شود این مرتبه نیز سعید عزت‌اللهی به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داده و به فوتبالش در امارات، قطر یا دانمارک ادامه دهد.

 

ظریفی می‌گفت سعید عزت‌اللهی آن‌قدر خارج از کشور توپ می‌زند که در دوران بازنشستگی احتمالا به ملوان تیم زادگاهش بازخواهد گشت!

 

منبع:ورزش 360

دیگر خبرها

  • تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط!
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید