Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپورت اسپانیا، تیم فوتبال بارسلونا ۷۵ میلیون یورو برای خرید بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی کنار گذاشته و برای تصمیم گیری در مورد اولویت‌های خود در سال ۲۰۲۰ نشستی برگزار کرده است.

روسای باشگاه توافق کردند که تمرکز اصلی روی بازیکنان زیر ۲۵ سال باشد، زیرا آن‌ها آینده باشگاه هستند، ضمن این که فروش بازیکن می‌تواند پول بیشتری را عاید باشگاه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آینده کوتینیو نیز مورد بحث قرار گرفت، زیرا ماندن طولانی مدت او در بایرن مونیخ بعید به نظر می‌رسد، اما بارسا حاضر نیست به فروش با مبلغی کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو فکر کند، رقمی که آن‌ها امیدوارند یک تیم لیگ برتری بتواند تابستان آینده آن را تقبل کند.

خبر دیگر از بارسلونا این است که روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آنخل گومس از بودن در منچستر یونایتد ناراضی است و بارسلونا برای جذب این مهاجم جوان در اولویت نخست قرار دارد. این بازیکن ۱۹ ساله پیش از این که قراردادش در اولدترافورد به پایان برسد، در حال سنجش گزینه‌های خود است.

یونایتد‌ها نمی‌خواهند اتفاقی که برای پوگبا رخ داد تکرار شود. یونایتد اجازه داد پل پوگبا در دوره سر الکس فرگوسن به عنوان بازیکن آزاد تیم را ترک کند، اما مجددا در سال ۲۰۱۶ برای بازگردان این بازیکن ۸۹ میلیون پوند هزینه کرد.

بیشتر بخوانید:ستاره سابق بارسلونا راهی آرژانتین می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش تیم فوتبال بارسلونا پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید آمادگی بازگشت به نیمکت تیم سابقش را دارد، اما فصل آینده هم هدایت شیاطین سرخ را برعهده خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از مربیان شاغل در لیگ برتر فوتبال انگلیس که متزلزل‌ترین جایگاه را دارد و مشخص نیست که فصل آینده هم به کارش ادامه خواهد داد یا نه، اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی منچستریونایتد است. تیم او از کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا جا مانده است و تنها هدفی که برایش باقی مانده شکست دادن رقیب همشهری، منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس است. یونایتد در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس نیز با تنها یک امتیاز برتری نسبت به نیوکاسل در رده ششم ایستاده است و هیچ بعید نیست که این جایگاه را هم از دست بدهد. طبق گزارش نشریه سان، اگر یونایتد لیگ برتر را در جایگاهی ضعیف‌تر به پایان برساند و در فینال جام حذفی نیز به من‌سیتی ببازد، دوران مربیگری تن‌هاخ در اولدترافورد به پایان خواهد رسید. گمانه‌زنی درباره خروج تن‌هاخ از میان شیاطین سرخ اما از مدت‌ها قبل آغاز و بازگشت به آژاکس هم به‌عنوان یکی از گزینه‌های او مطرح شده است، گزینه‌ای که خودش نسبت به آن بی‌میل نیست.

تن‌هاخ به سایت ViaPlay گفت: تماس با آژاکس؟ خیر. در آینده؟ چرا که نه. آژاکس باشگاه جذابی است و من در آنجا اوقات خوبی را سپری کردم.

سرمربی من‌یونایتد اما انتظار ندارد خروجش از این تیم در آینده‌ای نزدیک رخ دهد. وی افزود: تصور می‌کنم که فصل آینده هم سرمربی منچستریونایتد خواهم بود. با آگاهی کامل با این باشگاه یک قرارداد طولانی‌مدت امضا کرده‌ام و اهل جا زدن هم نیستم.

منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد

 

از قرارداد فعلی تن‌هاخ با منچستریونایتد 12 ماه دیگر باقی مانده است، اما با توجه به برنامه‌هایی که جیم رتکلیف سهامدار و مدیر فوتبالی جدید باشگاه برای متحول کردن شیاطین سرخ در سر دارد، مشخص نیست که سرمربی هلندی در اولدترفاورد دوام خواهد آورد یا خیر.

در همین حال نشریه سان نوشته است که گراهام پاتر سرمربی سابق تیم‌های برایتون و چلسی به همراه گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس و توماس توخل سرمربی فعلی بایرن مونیخ گزینه‌های جانشینی تن‌هاخ هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!