Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیربرنامه‌های سرمربی ایتالیایی استقلال گفت: باشگاه استقلال تا امروز به هیچ‌کدام از تعهدات خود عمل نکرده و در چنین شرایطی بدیهی است که سرمربی عصبانی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در رابطه با خواسته‌های جدیدی که استقلالی‌ها مدعی‌اند توسط استراماچونی ارائه شده، کلی حرف و حدیث ایجاد شده است به همین خاطر با پاستورلو مدیربرنامه‌های استراماچونی سرمربی استقلال تماس گرفتیم و مصاحبه اختصاصی با او انجام دادیم که از نظرتان می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک یورو اضافه هم نخواسته

برخلاف ادعای مدیران استقلال، استراماچونی حتی یک یورو هم اضافه نخواسته است. تازه برای اثبات حسن‌نیت خودش حتی جرایم دیرکرد را هم به استقلال بخشید. او فقط دنبال یک روش امن و منظم برای انتقال پول است که حق طبیعی هرکس است و کاملاً باید به او حق داد که زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش را به خاطر استقلال به خطر نیندازد.

میلیچ و دیاباته بازیکن ما نیستند

برخلاف شایعات مطرح شده میلیچ و دیاباته با استقلال قرارداد دارند نه با من و استراماچونی. این دو نفر بسیار محترمند، ولی بازیکن من نیستند. با استرا هم غیر از رابطه مربی – شاگرد هیچ ارتباط دیگری ندارند بنابراین طرح این ادعا که اگر استرا نماند، آن دو نفر هم می‌روند کاملاً کذب است. استقلال خودش با میلیچ و دیاباته قرارداد دارد و باید پیگیر بازیکنانش باشد.

عدم عمل به تعهدات

باشگاه استقلال تا امروز به هیچ‌کدام از تعهدات خود عمل نکرده و در چنین شرایطی بدیهی است که سرمربی عصبانی شود. پرداخت‌ها حتی یک بار هم منظم نبوده است.

کاهش قرارداد، پیشنهاد باشگاه!

کاهش مدت قرارداد پیشنهاد خود نماینده باشگاه استقلال بود! به استرا گفتند اگر نمی‌خواهی طولانی‌مدت در استقلال باشی، حداقل همین چند ماه را تا تابستان با ما کار کن، ولی حالا چرا نمی‌گویند کاهش مدت قرارداد طرح خودتان بود.

استرا و هواداران

اصل مطلب در مورد استراماچونی این است که عده‌ای در تهران می‌خواهند او را مقابل هواداران قرار بدهند.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال آندره آ استراماچونی استقلال سرمربی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟

در شرایطی که فقط ۵ بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

دیگر خبرها

  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران