Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌ رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان از استمرار تلاش‌ها برای کسب سهمیه المپیک توسط ورزشکاران کشورمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلامرضا پارسا عصر امروز در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره جدیدترین برنامه فدراسیون تیراندازی با کمان و اعزام تیم برای برگزاری مسابقات، اظهار کرد: با توجه به اینکه مرحله دیگری برای برگزاری مسابقات و کسب سهمیه المپیک فرصت داریم، تمام اقدامات فدراسیون در این راستا انجام می‌شود تا بتوانیم در این مرحله سهمیه کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به موفقیت میلاد وزیری که در بخش انفرادی تیراندازی با کمان موفق به کسب سهمیه شد، بیان کرد: برای آماده‌سازی این ورزشکار هم برنامه پیش‌بینی‌ شده و در حال اجرا هستیم و اردوها نیز آغاز شده است.

نایب‌‌رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان از آغاز و برگزاری تمرینات ورزشکاران جانباز و معلول تیراندازی با کمان خبر داد و اضافه کرد: تعدادی سهمیه در این بخش کسب‌ شده و تمرینات این ورزشکاران هم در حال برگزاری است.

پارسا درباره چگونگی برگزاری اردوها و فعالیت ورزشکاران، گفت: در اردوهایی که به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود، ورزشکاران تمرینات خود را در سایت آزادی برگزار می‌کنند و تیم‌های ملی نیز در این مکان به تمرین می‌پردازند.

وی تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته این رشته ورزشی را بالغ‌بر چهار هزار نفر عنوان کرد و یادآور شد: این جمعیت کم است و انتظار داریم هیأت‌های استانی تلاش بیشتری برای جذب ورزشکاران داشته باشند.

نایب‌‌رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با اشاره به هزینه‌های سنگین این رشته ورزشی، بیان کرد: کسب سهمیه بین مردم جنب و جوش ایجاد می‌کند و تعداد افراد مراجعه‌کننده رو به افزایش است.

پارسا درباره امکانات و اقداماتی که برای توسعه این رشته ورزشی در کشور فراهم شد، اظهار کرد: سال گذشته طی دو مرحله تجهیزات به همه استان‌ها تزریق شد که تعداد ۱۰ کمان و تعدادی فوم به استان‌ها واگذار شد.

وی با بیان اینکه این امکانات جزو ملزومات این رشته ورزشی است، خاطرنشان کرد: به‌طور متوسط این تجهیزات برای هر استان حدود هفت میلیون تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/۷۴۰۳۴/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیراندازی المپیک جانبازان سهمیه کمان فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛پژمان معتمدی سرپرست دبیر فدراسیون دو و میدانی در مورد برگزاری انتخابات کمیسیون‌های ورزشی فدراسیون گفت: ما در برگزاری کمیسیون مربیان و داوران مشکل خاصی نبود و طیق آیین نامه برگزار کردیم و در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران اعتراضی از سوی آقای رسولی مبنی بر اینکه نباید رای‌ها مجازی را لحاظ می‌کردید صورت گرفت و بنده هم، چون نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشت در برگزاری خیلی دخیل نبودم، اما گزارش اعتراض این ورزشکار را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردم و طبق بررسی‌های وزارت ورزش آقای اسبقیان معاون ورزش قهرمانی رای به تجدید و برگزاری مجدد کمیسیون ورزشکاران دادند.   وی ادامه داد: برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران خللی در انتخابات فدراسیون دو و میدانی در خرداد ماه ایجاد نخواهد کرد و در موعد مقرر انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد ضمن­ اینکه در زمان برگزاری انتخابات کمیسوین ورزشکاران دو سوم اعضاء حضور داشتند و این قانونی است و می‌توانستیم رای‌ها مجازی را هم دخیل نکنیم، اما به دلیل شبهات و اعتراض یک ورزشکار این انتخابات را دوباره برگزار خواهیم کرد و پس از آن یک انتخابات سالم را برگزار کینم و رئیس فدراسیون برای ۴ سال مشخص شود.   در انتخابات فدراسیون دو و میدانی که در خرداد ماه برگزار می‌شود کمیسیون‌ها رای‌های مجزا دارد و کمیسیون ورزشکاران ۶ رای در انتخابات و همچنین کمیسیون مربیان دارای ۴ رای برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون است.

دیگر خبرها

  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!