Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم نیست که جاروبرقی‌ها چقدر کاربردی و محبوب هستند، همه آن‌ها با یک مسئله، مشکل جدی دارند و آن پله است. دقیقا این همان دلیلی است که پیتر سریپول، یوتوبر و مهندس خلاق، را وادار به ساخت‌ یک جاروبرقی رباتیک پرنده کرد. این دستگاه ساخته شده توسط او واقعا جالب است و می‌تواند در آینده به کمک بسیاری از خانه‌داران بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نحوه ساخت جاروبرقی پرنده

روش ساخت این جاروبرقی رباتیک پرنده نیز در جای خود واقعا جالب است. سریپول با اضافه کردن سه عدد فن ارزان قیمت به یک جارو موفق به ساخت یک گجت هوشمند جذاب شد که همزمان با جارو کردن تمام خانه، شما حتی طبقات بالا، می‌تواند حیوان خانگیتان را بسیار بترساند.

بیشتر بخوانید: صحنه‌ای از گشت‌زنی ربات پلیس در چین

آیا جاروبرقی پرنده واقعا کار می‌کند

فیلمی که توسط سریپول منتشر شد نشان می‌دهد این جاروی پرنده لزوما یک ابزار عملی نیست. دلیل آن هم این است که فن‌های به کار رفته در این دستگاه خود توانایی ایجاد شلوغی و بلند کردن گرد و خاک دارند. در واقع می‌توان گفت این جاروی پرنده به جای تمیز کردن خانه آن را شلوغ‌تر می‌کند و این اصلا چیزی نیست که ما از جارو برقی انتظار داریم. البته نباید این نکته را فراموش کنیم که پرواز این وسیله به صورت خودکار انجام نمی‌شود و باید خود صاحب دستگاه این کار را انجام دهد.

از همه این موارد که بگذریم قیمت این دستگاه واقعا بالا است. با توجه به تجهیزات استفاده شده در این جاروی پرنده قیمت نهایی آن چیزی در حدود ۲۰۰ دلار خواهد شد که با یک محسابه سر انگشتی متوجه می‌شویم بیشتر از سه‌برابر قیمت یک جاروبرقی معمولی است.

با همه این تفاسیر این ساخته یوتوبر معروف را می‌توان کانسپتی نسبتا موفق در این زمینه دانست که می‌تواند موجب پیشرفت خوبی در طراحی جاروبرقی شود. امیدواریم بیشتر از این در این بخش طراحان وارد شوند و وسایلی مانند جاروبرقی پیشرفت‌های بیشتری بکند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه پرنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی

پس از پایان سفر دوروزه رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، صبح امروز آیت‌الله رئیسی با هیات همراه خود وارد کشور سریلانکا شدند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، پس از پایان سفر دوروزه رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، صبح امروز آیت‌الله رئیسی با هیات همراه خود وارد کشور سریلانکا شدند.این سفر به دعوت رسمی رئیس‌جمهور سریلانکا و با هدف توسعه همکاری‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی انجام شده است.علاوه‌ بر این در این سفر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور سریلانکا و حتی جهان که توسط شرکت‌های ایرانی ساخته شده افتتاح شد.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • موفقیت ساخت بلوک بتنی جدید به همت دانشجوی تفتی
  • ساخت بلوک بتنی سبک ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎده ﺍﺯ ﻣﺤﺼﻮل ﺟﺎﻧبی ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﻼﻣﯿﻦ
  • ساخت تونلی ۱.۵ برابر برج میلاد به دست مهندسان ایرانی
  • حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • فیلم| ساخت بزرگترین سد و نیروگاه در سریلانکا به دست مهندسان ایرانی