Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@18:30:07 GMT

استرلینگ ارزشمندتر از مسی شد!

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۸۲۰۳

استرلینگ ارزشمندتر از مسی شد!

خبرگزاری میزان- رحیم استرلینگ و ترنت الکساندر آرنولد در آخرین اعلام ترانسفر مارکت به یکی از ارزشمندترین بازیکنان در پست خود تبدیل شده اند. استرلینگ حالا از مسی هم باارزش تر است. تاریخ انتشار: 20:52 - 04 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۰۳۹۴

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، ترنت الکساندر آرنولد، مدافع ۲۱ ساله لیورپول و رحیم استرلینگ، مهاجم ۲۵ ساله منچستر سیتی، دو جواهر نسل جدید فوتبال انگلیس هستند که گرت ساوتگیت می‌تواند روی درخشش آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو بازیکن در دو تیمی بازی می‌کنند که طی سال‌های گذشته مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا بودند بنابراین جای تعجب ندارد که ارزش آن‌ها در بازار نقل و انتقالاتی طی سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته باشد.

از یک سو الکساندر آرنولد به ارزشمندترین مدافع جهان از سال ۲۰۰۴ تبدیل شده است. ارزش او حالا از ۸۰ میلیون یورو در سال ۱۱۰ میلیون یورو رسیده است. این در حالی است که هم تیمی هلندی او یعنی ویرژیل فن دایک ارزشی بالغ بر ۱۰۰ میلیون یورو دارد.

این ستاره انگلیسی حالا به یک بازیکن اساسی و مهم در تیم یورگن کلوپ تبدیل شده است و یکی از بهترین مدافعان حال حاضر دنیای فوتبال به حساب می‌آید. برای پی بردن به پیشرفت فوق العاده آرنولد می‌توان به عملکرد او در فصل گذشته و فصل جدید اشاره کرد. آرنولد در فصل گذشته آمار ۱۳ پاس گل را در لیگ برتر انگلیس به ثبت رساند. او همچنین ۴ پاس گل نیز در لیگ قهرمانان اروپا ارسال کرد تا به تنهایی در ۱۷ گل قرمز‌های آنفیلد تاثیر مستقیم داشته باشد. آرنولد همچنین در فصل جدید موفق به ثبت یک گل و ۶ پاس گل شده است تا راه پیشرفت خود را ادامه داده باشد.

در سمت دیگر مهاجم ۲۵ ساله منچستر سیتی وجود دارد. ارزش رحیم استرلینگ در تازه‌ترین اعلام ترانسفرمارکت از ۱۴۰ میلیون یورو به ۱۶۰ میلیون یورو رسیده است. او حالا به ارزشمندترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شده است. رحیم استرلینگ تا به اینجای فصل موفق به ثبت ۹ گل و یک پاس گل شده است. این در حالی است که او در فصل گذشته آمار ۱۷ گل و ۱۰ پاس گل را به ثبت رسانده بود؛ آمار فوق العاده‌ای که حالا او را تبدیل به یکی از ارزشمند‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال کرده است. ارزش استرلینگ در کنار نیمار ۱۶۰ میلیون یورو است. او بالاتر از بازیکنانی نظیر لیونل مسی، محمد صلاح، هری کین، کوین دی بروین، آنتوان گریزمان و ادن هازارد از نظر ارزش بازار نقل و انتقالاتی قرار دارد.

بر اساس رده بندی ترانسفرمارکت، ترتیب ارزشمندی بازیکنان دنیا به شرح زیر است:

کیلیان امباپه با ۲۰۰ میلیون یورو در رده نخست قرار دارد. ارزش و رتبه او نسبت به ماه گذشته ثابت مانده است.

رحیم استرلینگ با ۱۶۰ میلیون یورو

نیمار ستاره برزیلی پی اس جی با ۱۶۰ میلیون یورو. ارزش و رتبه او نسبت به گذشته افت کرده است.

سادیو مانه ستاره لیورپول با ۱۵۰ میلیون یورو

محمد صلاح از لیورپول با ۱۵۰ میلیون یورو

هری کین از تاتنهام با ۱۵۰ میلیون یورو

کوین دی بروین از سیتی با ۱۵۰ میلیون یورو

لیونل مسی با ۱۴۰ میلیون یورو

جیدون سانچو ستاره انگلیسی دورتموند با ۱۲۰ میلیون یورو

آنتوان گریزمان از بارسا با ۱۲۰ میلیون یورو

 

بیشتر بخوانید: رفتار عجیب رونالدو پس از نایب قهرمانی یووتتوس در سوپرجام ایتالیا +تصاویر

 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیونل مسی منچسترسیتی دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید

جمال موسیالا اعتراف کرد که دوست دارد کیلیان ام‌باپه را در تیمش ببیند. او همچنین جام جهانی را به لیگ قهرمانان ترجیح داد.

به گزارش ایسنا، کیلیان ام‌باپه تا تابستان سال جاری با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد. طبق قانون، ام‌باپه شش‌ماه قبل از پایان قراردادش می‌تواند با هر باشگاهی که دوست دارد، وارد مذاکره شود اما به شرط اینکه باشگاه را در جریان قرار دهد. بیشتر رسانه‌های معتبر فوتبال جهان از نهایی‌شدن توافق کیلیان ام‌باپه با رئال مادرید خبر داده‌اند که البته خود این بازیکن هم هیچ واکنشی به این اخبار نشان نداده است.

به گزارش اسپورت بازر، جمال موسیالا درباره اینکه فکر می کند ام‌باپه به کدام تیم می‌رود، گفت: اگر دست من بود، به او توصیه می کردم که به بایرن بیاید. چنین بازیکنی می‌تواند هر تیمی را تقویت کند، پس بهتر است برای شما بازی کند نه رقیبتان.

او در پاسخ به این سوال که در حال حاضر بهترین بازیکنان جهان چه کسانی هستند نیز گفت: کیلیان ام باپه و هری کین مثل جود بلینگهم فصل فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کنند. دیدن چنین رقابتی خوب است. در حال حاضر سخت است بین این بازیکنان یکی را انتخاب کنید.

از ستاره بایرن در پایان سوال شد اولویت او بین قهرمانی در لیگ قهرمانان با بایرن یا قهرمانی در جام جهانی با آلمان کدام است که این بازیکن افزود: اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم، فکر می‌کنم جام جهانی را بگویم چون تورنمنت بزرگ‌تری است. جام جهانی با ارزش ترین جام است و هر بازیکنی رویای آن را دارد. هواداران بایرن هم طرفدار تیم ملی آلمان هستند، پس من را خواهند بخشید.

با این حال آلمان باید قبل از جام جهانی به فکر یورو باشد که تابستان در این کشور برگزار می‌شود.  آلمان سال ۱۹۸۸ میزبان یورو بود و اکنون برای دومین بار میزبانی یورو را بر عهده دارد و امیدوار است بتواند بعد از عملکرد ضعیف در جام جهانی قطر بتواند در خانه و در حضور هوادارانش جبران مافات کند. البته کارش برای قهرمانی سخت است. آنها همچنین در سال‌های ۱۹۷۴ و ۲۰۰۶ میزبانی بزرگترین رویداد جهانی فوتبال یعنی جام جهانی را بر عهده داشتند. آلمان در یورو با اسکاتلند، مجارستان و سوئیس همگروه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید
  • ۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • تجارت ۵ میلیارد دلاری گمرکات کردستان در سال گذشته
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به حدود ۵ میلیون دلار رسید
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به ۵ میلیون دلار رسید