Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از اساتید و دانشجویان نخبه روابط بین‌الملل، مطالعات منطقه‌ای و علوم سیاسی دانشگاه‌های تهران با سیدعباس موسوی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزرات امور خارجه دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سیدعباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت: «امروز افتخار داشتم شنونده نقطه‌نظرات جمعی از اساتید و دانشجویان رشته‌های علوم سیاسی، روابط بین‌الملل و مطالعات منطقه‌ای از دانشگاه‌های تربیت مدرس، تهران ،شهید بهشتی، علامه طباطبایی و خوارزمی باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت و شنود حوزه‌های اجرا و نظر در سیاست و روابط خارجی یک ضرورت است. بسیار آموختم.»/

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد طرح ملی فهما مسجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر سامانه فهما مجلس فعالیت های مسجدی سخنگو سخنگوی وزارت امور خارجه سخنگوی وزارت خارجه موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات آرژانتینی توصیه نمود که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

کد خبر 847044 برچسب‌ها ناصر کنعانی وزارت امور خارجه آرژانتین خبر ویژه

دیگر خبرها

  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است