Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@09:25:29 GMT

جزئیات بیشتر از دستگیری کارکنان شهرداری بوشهر

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۸۲۸۷

جزئیات بیشتر از دستگیری کارکنان شهرداری بوشهر

آفتاب‌‌نیوز :

علی حسن پور با اعلام این خبر اظهار کرد: احتمال دارد افراد دیگری نیز در ارتباط با این موضوع شناسایی شده و تحت تعقیب قرار بگیرند.

وی در خصوص شایعه ای مبنی بر اینکه شهردار سابق بوشهر نیز جز نفرات دستگیر شده است، ادامه داد: می دانید که این در حد شایعه است، و این موضوع و طرح چنین خبری صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی در پاسخ به اینکه آیا دستگیری ها با شورای شهر نیز ارتباط دارد، توضیح داد: پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی است و هنوز نمی توان درباره این موضوعات اظهار نظر کرد.

دادستان بوشهر بیان کرد: اینکه برای افراد دیگر مرتبط با این پرونده عنوان اعلام شود درست نیست اما امکان اینکه افراد دیگر نیز در ارتباط با این پرونده شناسایی و بازداشت شوند.

حسن پور خاطرنشان کرد: پرونده مربوط به این تخلفات در مرحله تحقیقات مقدماتی بوده و در دادسرای بوشهر در حال رسیدگی است.

وی در خصوص میزان و یا مبلغ اختلاس صورت گرفته عنوان کرد: همانطور که گفتم پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و هنوز جزئیاتی اعلام نشده است‌.

دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر در پاسخ به دلیل موج دستگیری شهرداران و اعضای شورای شهر در سطح کشور گفت: این به دلیل عزم دستگاه قضایی برای مبارزه با فساد است و فرقی ندارد که در شهرداری باشد یا در هر دستگاه دیگری، هر جا که احراز شود فسادی وجود دارد دستگاه قضایی ورود پیدا می کند.

علی حسن پور تصریح کرد: ممکن است الان در اینجا شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفته باشند و فردا در اداره دیگری این اتفاق رخ دهد و این ماجرا به عزم دستگاه قضایی برای مبارزه با فساد برمی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهرداری بوشهر اختلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش

به گزارش خبرآنلاین از مهر، سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده چای دبش نیز تاکید کرد: از همان ابتدا پرونده‌ای قضایی تشکیل و بازپرس پرونده تحقیقات کاملی را انجام داد و برخی افراد از جمله صاحب اصلی چای دبش بازداشت شد و برخی با قرارهای لازم صادر شدند و پرونده پس از طی مراحل در حال صدور قرار نهایی بود که جرم جدیدی کشف شد، تعدادی مهر مربوط به شرکت های داخلی و خارجی در محلی کشف شد که تحقیقات در حال انجام است و به دلیل اینکه موضوع جدیدی است که لازم بود در این زمینه نیز تحقیقات لازم از متهمان صورت گیرد به محض تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی لازم می‌شود و پرونده به دادگاه ارسال می‌شود.

جهانگیر تاکید کرد: دستگاه قضایی درباره پرونده‌های مطرح شده تحت هیچ فشاری نیست و رسیدگی به این پرونده‌ها مانند دیگر پرونده‌ها در دستور کار است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901315

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود