Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:34:01 GMT

نشست هماهنگی بزرگداشت ۹ دی در قشم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۸۴۳۶

نشست هماهنگی بزرگداشت ۹ دی در قشم برگزار شد

رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم شامگاه چهارنشبه در این نشست گفت: تجمع روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در قشم راس ساعت ۱۰ صبح نآغاز می شود.
حجت‌الاسلام غلامی افزود: از تمامی مردم و مسوولان جهت حضور هرچه با شکوه‌تر در این آیین دعوت به عمل می‌آید.
وی ادامه داد: وقایع اخیر کشور اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این تجمع را دو چندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم همچنین اظهار کرد: سوگواری دهه اول فاطمیه نیز در روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ دی در مساجد و تکایا برگزار می‌شود.
غلامی افزود: عاشقان اهل بیت(ع) دهه دوم فاطمیه را نیز از هشتم بهمن‌ماه به مدت چهار روز سوگواری می‌کنند.

شهرستان قشم دارای ۲ بقعه متبرکه، ۳۷۱ مسجد، ۷ حسینیه، سه زینبیه و یک مهدیه است. این شهرستان شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان در خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها استان هرمزگان جزیره قشم قشم غلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان هرمزگان جزیره قشم قشم غلامی استان هرمزگان جزیره قشم قشم غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد