Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیمیتار برباتوف حکایت جالبی از زمان حضورش در منچستر در ایام کریسمس با حضور فرگوسن بازگو کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، براساس عادتی دیرینه و بسیار محترمانه لیگ فوتبال جزیره در در زمان تعطیلات کریسمس که با زمان استراحت مردم و هواداران تیم‌های مختلف همزمان می شود، برای سرگرمی و دلگرمی هواداران بر خلاف لیگ‌های دیگر با قدرت و جذابیت خاصی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیمتاربرباتوف ستاره بلغاری و اسبق باشگاه منچستر با بی نظیر خواندن این اتفاق و تمجید از این رویکرد لیگ جزیره گفت: اینکه  لیگ جزیره در کریسمس بدون توقف ادامه پیدا می‌کند برای بازیکنان و هواداران بسیاری دلچسب  و جذاب است.از این اتفاق را در زمان حضورم در منچستر بسیاری خوشنود می‌شوم.چرا که بازی‌ها با جذابیت و هیجان زایدالوصفی دنبال می‌شود.

وی افزود: البته وقتی در یونایتد توپ می‌زدم شرایط باشگاه در کریسمس بسیار ویژه و فوق‌العاده بود.اول زیر نظر سر الکس تمرین می‌کردیم بعد با برنامه ریزی از قبل مشخص شده با دستور فرگی آشپزهای مخصوص غذا‌های بسیار خوشمزه و متنوع برای ما درست می‌کردند و همه بازیکنان از این سنت سرمربی خوشنود و راضی بودند.ما احساس رفاقت و دلبستگی بالایی نسبت به هم داشتیم و در اصل این یکی از راز موفقیت ما در زمان فرگوسن بود.

انتهای پیام/ک

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ جزیره منچستر کریسمس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درباره میوه‌فروشی که ۱۶ سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است!

حالا تقریبا ۱۶ سال از آن روزی که ترانه «تنهاترین عاشق» را بنام فریدون فروغی با صدای بلند گوش می‌دادیم، می‌گذرد که سر و کله خواننده اصلی این قطعه پیدا شده است!

به گزارش ایسنا، حکایت «سعید فلاح» حکایت آدم‌هایی است که استعدادشان را فریاد زده‌اند اما کسی نه آنها را دیده و نه شنیده است. شاید اگر در روی پاشنه درستش چرخیده بود او الان روی صحنه بود و مردم برای خرید بلیت کنسرتش صف می‌کشیدند اما روزگار برایش چیز دیگری خواست،‌ او الان کارمند بیمارستان است، خواننده نیست و تال همین چند روز پیش کسی حرفش را باور نمی‌کرد که او خواننده و ترانه‌سرای قطعه «تنهاترین عاشق» باشد.

او وقتی نوجوان بوده در میوه‌فروشی پدرش کار می‌کرده است و آنجا عاشق دختری می‌شود که هر روز از جلوی میوه‌فروشی رد می‌شده است. این عشق به هردلیلی ناکام و ناتمام می‌ماند و سعید وقتی سال ۱۳۸۷ به خدمت می‌رود به یاد آن عشق قدیمی ترانه‌ای می‌نویسد و آن را اجرا می‌کند.

قطعه «تنهاترین عاشق» به سرعت هیت می‌شود و از تاکسی و پاساژ و مجتمع تجاری سر در می‌آورد و این خواننده جوان نمی‌تواند به مخاطبانش ثابت کند که خواننده واقعی این قطعه اوست اما اپیزود جدید برنامه «صداتو» که از یکی از پلتفرم‌ها پخش می‌شود،‌ او را به همه مردم معرفی کرد.

در این ویدئو می‌توانی جزئیات ماجرا را بببینید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • درباره میوه‌فروشی که ۱۶ سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است!
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است