Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@13:12:10 GMT

قوانین، گره‌گشای تولید باشد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۹۱۰۳

قوانین، گره‌گشای تولید باشد

ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور استان‌های اتاق بازرگانی ایران گفت: قوانین باید به سمت گره‌گشایی از کار تولیدکنندگان و صادرکنندگان برود چرا که در حقیقت گفتاردرمانی مشکلی از جامعه تولیدکنندگان و صادرکنندگان حل نمی‌کند.

سید جواد زمانی، چهارشنبه شب ۴ دی، در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هیچ مسئولی در کشور ما نیست که درد دل صادرکنندگان و فعالان اقتصادی در حوزه‌های مختلف را نشنیده باشد، اما باید از گفت‌وگو فراتر رفته و به سمت عمل‌گرایی برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه صادرات به معنای تولید و تولید به معنای درآمد ملی است، افزود: قوانین باید به سمت گره‌گشایی از کار تولیدکنندگان و صادرکنندگان برود چرا که در حقیقت گفتاردرمانی مشکلی از جامعه تولیدکنندگان و صادرکنندگان حل نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، معاون امور استان‌های اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: دولت فعلی در ابتدا به پرداخت نقدی یارانه به درستی منتقد بود، اما اکنون به سمت پرداخت کمک معیشتی رفته است.

زمانی بیان کرد: حل فساد اقتصادی جز با تدوین سامانه اعلام رشوه، اعمال جدی قانون "از کجا آورده‌ایم" و وصل‌شدن به شبکه بانکی بین‌المللی محقق نمی‌شود.

وی یادآور شد: اگر یارانه‌های نقدی در ابتدای امر صرف زیرساخت‌ها و اشتغال‌زایی می‌شد، مشکلات فعلی کاهش می‌یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی توليد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفت کلی نگری به قوانین تجاری

آفت کلی نگری به قوانین تجاری

دیگر خبرها

  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولیدکنندگان محتوای مبتذل
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • آفت کلی نگری به قوانین تجاری
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • بازنگری الگوریتم اینستاگرام به «محتوای اصیل» پاداش می‌دهد و کپی‌کاران را جریمه می‌کند
  • نارضایتی تولیدکنندگان در سال جهش تولید با مشارکت مردم