Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:51:44 GMT

مهاجم جوان لیون؛ هدف شماره آرسنال

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۹۱۹۷

مهاجم جوان لیون؛ هدف شماره آرسنال

موسی دمبله، مهاجم جوان لیون تبدیل به هدف شماره یک نقل و انتقالاتی آرسنال شده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، نیم سال اول برای آرسنال بسیار پرفراز و نشیب به اتمام رسید و بعد  از جدایی اونای امری و در نهایت انتصاب میکل آرتتا به عنوان سرمربی جدید این تیم، شایعات در مورد تقویت خط حمله آرسنال در فصل زمستان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آرسنال قصد دارد موسی دمبله، مهاجم 24 ساله لیون را به عنوان جایگزینی برای یکی از دو مهاجم خود یعنی الکساندر لاکازت یا پیر آمریک اوبامیانگ جذب کند. توپچی ها در فصل جاری نتایج چندان خوبی نگرفته اند و ضعف در امر گلزنی یکی از دلایل اصلی رقم خوردن این شرایط بوده است. له 10 اسپورت مدعی شد احتمال جدایی یکی از دو مهاجم فعلی آرسنال در فصل زمستان وجود دارد و اگر این اتفاق رخ بدهد، موسی دمبله تبدیل به هدف اول آرسنال در فصل زمستان خواهد شد.

 

دمبله در این فصل در 18 بازی در لیگ یک فرانسه ده گل به ثمر رسانده، اما هنوز نتوانسته در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند. لیون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قرعه دشواری داشته و باید به مصاف یوونتوس برود و مدیران این تیم علاقه ای ندارند حداقل در فصل زمستان بهترین مهاجم خود را از دست بدهند.

آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار ۳ نمایشنامه

در آستانه برگزاری نمایشگاه کتاب، سه کتاب نمایش‌نامه با عنوان‌های «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» راهی بازار کتاب شد.

به گزارش ایسنا، «رازی بین من و تو» با شمارگان ۳۰۰ نسخه، «در تنم زمستان شد» با شمارگان ۵۰۰ نسخه و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» با شمارگان ۵۰۰ نسخه در انتشارات سوره‌ مهر به چاپ رسیدند.

 در معرفی این نمایشنامه‌ها آمده است:  «رازی بین من و تو» به قلم محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی علی، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاری است که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود.


«در تنم زمستان شد» اثری از مصطفی سیفی برشی از زندگی رونیا یک دختر کرد ایزدی است که چند سال اسیر داعش بوده و اکنون پس از فرار از دست داعش به آلمان گریخته، اما یک روز مرد داعشی که سال‌ها رونیا را اسیر کرده، وارد خانه او می‌شود.


«روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» نمایش‌نامه دیگری است که به قلم محمدرضا آریان‌فر به چاپ رسیده است. آریان‌فر در این کتاب، چهار نمایشنامه شامل «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر»، «آن‌گاه که خدا از دهان سنگ ترانه می‌خواند»، «کسی در خواب‌هایم قدم می‌زند» و «سراغ خواب‌هایم را از باد بگیر» را به نگارش درآورده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)