Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در نشست فعالان حوزه معدن و صنایع معدنی استان زنجان در محل اتاق بازرگانی استان زنجان، گفت: معدن کاران استان زنجان دل پری از مشکلات این بخش دارند.

وی با بیان اینکه معدن کاران استان زنجان در اقتصاد استان بسیار موثر هستند و باید این قشر حمایت شوند، اظهار کرد: قوانین دست و پا گیر در حوزه معدن وجود دارد که باید این مشکلات بررسی و رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، به ورود شورای تامین استان زنجان در مورد تعیین تکلیف سهمیه خاک اشاره کرد و یاد آورشد: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا حمایت لازم از سرمایه گذار شود.

حقیقی ابراز کرد: اختلاف بین دستگاه‌ها باعث وارد شدن آسیب به تجارت و تولید می‌شود و در این میان اولویت در امور با تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران است.

وی با بیان اینکه نباید تصمیمات پشت درهای بسته گرفته شود، گفت: باید با بخش‌خصوصی جلسات برگزار شده و این قشر در تصمیم‌گیری‌ها دخالت بکنند و در این میان برگزاری چنین جلساتی در استان تدوام داشته باشد.

استاندار زنجان تصریح کرد: با وجود مازاد بودن شمش روی تولیدی صادرات به موقع انجام‌نشده و این موضوع موجب زیان و کاهش سهم صادراتی کشور نسبت به گذشته شده است.

کد خبر 4807839

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان معدن بوشهر ایلام آلودگی هوا تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه بیرجند قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی شب یلدا شیراز آبگرفتگی معابر استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رأی، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزه‌ها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • ۱۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • ورود سامانه بارشی جدید به زنجان
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت