Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش مهر، سید تیمور حسینی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه در بیشتر تصادف‌ها خودروهای تندرو به دیگران آسیب می‌رسانند برخورد با این خودروها و ایجاد شرایط ایمن و آرام برای همه‌کسانی که در محورهای ارتباطی کشور تردد می‌کنند از جمله مطالبه‌های عمومی جامعه است که باید به آن پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سامانه‌های پلیس‌راه در مرکز، شرایط تخلف خودروهای تندرو را رصد و بعد از مدتی شکایت‌هایی به‌صورت سیستمی بر روی سوابق آن‌ها در سامانه شماره‌گذاری ثبت می‌شود.

حسینی بابیان اینکه پلیس‌راه به رانندگانی که به کسانی که با امنیت و سلامت دیگران بازی می‌کنند هشدار جدی می‌دهد اضافه کرد: تخلف این خودروها سرعت غیرمجاز است و بر اساس تکلیف قانونی باید با هر خودرویی که به هر شکل و بهانه‌ای تخلفی داشته باشد برخورد شود.

توقیف ۱۰ روزه خودروهای حادثه‌ساز

وی با اشاره به توقیف ۱۰ روزه خودروهای حادثه‌ساز گفت: خودروهایی که بیش از سه مورد تخلف حادثه‌ساز مکرر داشته باشند با دستور مقام قضائی می‌توان آن‌ها را تا ۱۰ روز متوقف کرد.

رئیس پلیس‌راه یادآور شد: در صورت تکرار تخلف بعد از ترخیص، به‌طورقطع مجازات سنگین‌تری پیش‌بینی و اعمال می‌شود.

افزایش تصادفات در استان بوشهر

وی از افزایش تصادفات در استان بوشهر طی امسال خبر داد و ادامه داد: استان بوشهر به لحاظ شرایط خاصی که دارد درواقع یکی از استان‌های راهبردی و حساس به لحاظ تردد و ایمنی جاده‌هاست و امسال به دلایل مختلفی شاهد افزایش تصادف‌ها در آن هستیم.

حسینی با اشاره به اینکه بیش از ۶ سال است که روند تصادف‌ها در استان بوشهر روند کاهشی داشته است بیان کرد: با تصمیم‌های گرفته‌شده امید می‌رود بتوانیم شرایط را به سال‌های گذشته برگردانیم.

آغاز طرح زمستانی پلیس از ۲۰ آذر

وی با اشاره به آغاز طرح زمستانی پلیس از ۲۰ آذر گفت: بیش از ۳۰ استان کشور دارای مسیر برفی، سردسیری و گردنه دار است و نزدیک به ۱۲۰ پاسگاه پلیس‌راه در کشور درگیر طرح زمستانی هستند.

رئیس پلیس‌راه خاطرنشان کرد: به‌منظور حمایت و تجهیز یگان‌های پلیس‌راه به‌زودی تعداد قابل‌توجهی خودرو در اختیار پلیس‌راه استان بوشهر قرار می‌گیرد و با بازسازی، نوسازی و تقویت ناوگان و سایر اقدام‌ها امید می‌رود شاهد یک وضعیت مناسب و امنیت پایدار در جاده‌ها و محورهای این استان باشیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرداردوستعلی جلیلیان گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ‌های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضائی اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی‌ مشخص شد که خودرو فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودرو کشف شده ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی به پارکینگ منتقل شد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند