Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@21:27:21 GMT

پوتین ۵ ژنرال پلیس روس را برکنار کرد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۵۰۳۰۲

پوتین ۵ ژنرال پلیس روس را برکنار کرد

رئیس جمهوری روسیه پنج مقام ارشد پلیس و وزارت موقعیت‌های اضطراری روسیه را از مقام خود برکنار کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دستور برکناری این پنج ژنرال روس از سوی ولادیمیر پوتین که دارای درجه نظامی ژنرال بودند، روز چهارشنبه در پورتال اخبار حقوقی روسیه منتشر شده است.

نیکلای ساوپنکو فرمانده پلیس سازمان متروی مسکو از اشخاصی بود که به دستور پوتین از مقام خود برکنار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویاچسلاو بولگوف معاون سازمان پلیس استان کراسنودار، ویاچسلاو ورنتسوف معاون سازمان پلیس استان وارونژ، سرگئی ریابوف معاون اداره مبارزه با جرایم کمیته تحقیقات قضایی روسیه و ادوارد چیژیکوف رئیس دانشگاه آتش نشانی اداره موقعیتهای اضطراری سن پترزبورگ چهار ژنرال دیگری بودند که برکنار شدند.

پوتین با احکام دیگری رئیس اداره مدیریت ویژه وزارت موقعیت های اضطراری، رئیس سازمان پلیس استان تیومن و رئیس اداره وزارت کشور استان استراخان را منصوب کرد.

علت برکناری پنج مقام روس از سوی رئیس جمهوری روسیه اعلام نشده است اما معمولا نارضایتی از عملکرد مقامها، علت اصلی برکناری آنها در روسیه می باشد که در اکثر موارد بدون ذکر علت برکناری از مقام خود عزل می شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا فیده میگ 29 کربلای چهار حوادث آبان 98 هانی کرده خاشقچی علیرضا فیروزجا کریسمس اندیشه فولادوند ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پلیس مقام ارشد برکناری انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا فیده میگ 29 کربلای چهار حوادث آبان 98 هانی کرده خاشقچی علیرضا فیروزجا کریسمس اندیشه فولادوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد کشور ، سند ۴۵ هکتار زمین های شهرک صنعتی فجر در منطقه آزاد قشم صادر شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و ۸۰۰ هکتار است که پیش از این برای دو هزار و ۷۰۰ هکتار آن سند صادر شده بود.
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و ۱۴۲ فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم حل شد.

وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست در خصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقام افغان: یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • پایان پوتین؟!
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • زلنسکی یک مقام سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد