Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهریان با بیان اینکه در رویداد ملی فهما رقابت و حمایت هم وجود دارد، گفت: سرانه هر کانون بر اساس امتیازات کسب شده از سوی کانون ها پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مرتضی طاهریان» شب گذشته (چهارشنبه 4 دی) در جلسه توجیهی رابطین رویداد ملی فهما استان گلستان گفت: نگاه ما امسال به این رویداد آزمایشی است و نگاه اصلی و افق ما در سال 1400 است که همه شاخص ها درنظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: به بهانه رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ارزیابی می شوند و یک بازبینی در این راستا صورت می گیرد.

 

وی تصریح کرد: این رویداد ملی سبب رجوع مجدد به مجموعه کانون های فرهنگی هنری مساجد شده تا کانون های راکد و غیرفعال را فعال کنیم.

 

 

طاهریان با تاکید بر اینکه اطلاعات کانون ها صحیح و دقیق در سامانه بچه های مسجد وارد شود، اظهارداشت: این جریان را صرفا رقابتی و حمایتی نبینیم بلکه با اجرای آن تعامل و ارتباط بیشتر با مدیر کانون رخ خواهد داد.

 

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این رویداد رقابت و حمایت هم وجود دارد اما سرانه هر کانون بر اساس امتیازات کسب شده از سوی کانون ها پرداخت می شود.

 

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خطاب به کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان تاکید کرد: ظرفیت های استان را شناسایی کرده و بر روی آن تمرکز کنید تا به نتیجه لازم برسید.

 

«مهدی بیکی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان نیز در این جلسه گزارشی از روند فعالیت های این رویداد در استان ارائه داد و گفت: در حال حاضر 815 کانون فرهنگی هنری در 14 شهرستان وجود دارد.

 

وی افزود: به منظور اجرای رویداد ملی فهما، جلسات توجیهی فهما با حضور رابطین کانون های مساجد استان در 14 شهرستان برگزار شده است.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر کانون های مساجد فهما فعالیت های مسجدی مجلس اردبیل رویداد ملی فهما سرانه کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان

ایسنا/خوزستان سازمان بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر رویداد هنری وعده صادق را در سطح استان خوزستان برگزار می‌کنند.

کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر فراخوان استانی رویداد هنری وعده صادق را در چهار محور مختلف منتشر کردند.

به گزارش ایسنا، محورهای مطرح شده در این فراخوان به این شرح است: هنرهای‌ تجسمی (طراحی، نقاشی، گرافیک، پوستر و کارکاتور)، عکس و فیلم (سبک‌های مختلف خوشنویسی، تایپوگرافی، آیه‌های قرآنی، شعارهای مرتبط)، هنرهای نمایش (تئاتر خیابانی و صحنه‌ای) شعر و داستان (سبک آزاد).

علاقه‌مندان برای شرکت در رویداد و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۲۵۶۸۸۰۳۸ تماس بگیرند.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد