Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:32:59 GMT

سرمربی جودو نابینایان: حریف تمرینی نداریم

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۵۰۴۸۱

سرمربی جودو نابینایان: حریف تمرینی نداریم

«محمدرضا حاج‌یوسف‌زاده» روز پنج‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر جودو کاران نابینا و کم‌بینا در سالن ورزشی دانشگاه شهید بهشتی تست‌های لازم ورزشی و آزمایشگاهی برای حضور در اردوی تیم ملی دارند و نفرات منتخب از ششم دی ماه به جزیره کیش اعزام می‌شوند تا تمرینات لازم را در این منطقه پشت سر بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ما در اردوی کیش بر روی توانایی بدنی و کارهای بدنسازی ورزشکاران کار خواهیم کرد. این تمرینات برای ۲ جودوکار پارالمپیکی بسیار مهم است.

او با اشاره به قطعی شدن ۲ سهمیه ایران در پارالمپیک توکیو عنوان کرد: جودو نابینایان چون زیر نظر فدراسیون نابینایان و کم بینایان فعالیت می‌کند از تعلیق فدراسیون جود تاثیر نخواهد پذیرفت. با توجه به رنکینگ «محمدرضا خیرالله زاده» و «وحید نوری» حضور این ۲ جودوکار نابینا در توکیو قطعی است. در حال حاضر خیرالله زاده نفر نخست و نوری نفر دوم وزن خود در سطح جهان هستند. یکی از مهم‌ترین نیازهای این ۲ جودوکار حریف تمرینی است. متاسفانه حریف تمرینی آنچنانی برای این جودوکاران نداریم.

حاج‌یوسف‌زاده در ادامه با اشاره به برنامه های پیش روی تیم گفت: یک اردوی خارج از کشور در دستور کار قرار دارد، اگر با این اردو موافقت شود اعضای تیم به کشور ترکیه یا جمهوری آذربایجان اعزام خواهند شد. پس از این اردو ۲ تورنمنت مهم انگلیس و باکو پیش‌رو داریم که این  مسابقات هم رقابتی است و هم کلاس بندی ورزشکاران در آن مشخص می شود. متاسفانه در مسابقات باکو که چند ماه پیش برگزار شد «احسان موسی‌نژاد» نتوانست کلاس‌بندی لازم را بگیرد. این ورزشکار به احتمال زیاد دیگر به جودو باز نخواهد گشت چون انگیزه‌ای ندارد.

تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان ایران زیر نظر «محمدرضا حاج‌یوسف‌زاده» به عنوان سرمربی و «فرهاد معابی» به عنوان مربی فعالیت می‌کند. این تیم در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی ۲ مدال طلا، ۲ نقره و سه برنز تیمی و انفرادی کسب کرد.

برچسب‌ها فدراسیون جودو فدراسیون جانبازان پارالمپیک وحید نوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جودو فدراسیون جانبازان پارالمپیک وحید نوری فدراسیون جودو فدراسیون جانبازان پارالمپیک وحید نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. سقوط یا ماندنمان در لیگ به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند.

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی سپاهان‌نوین در خصوص باخت تیمش برابر گیتی‌پسند، اظهار کرد: بازی سختی بود. گیتی‌پسند تیم خوبی است که امسال جایگاه خوبی دارد. نتیجه برای هر دو تیم به مهم بود که سقوط یا صعود کنند.

وی افزود: تنها یک نیمه خوب بازی کردیم و در نیمه دوم واقعا خوب نبودیم‌. تعداد ۲ دقیقه‌هایمان زیاد شد که باید فیلم را بازبینی کنیم و علت را بفهمیم.

سرمربی سپاهان نوین تصریح کرد: نیم فصل دوم و در جایی که روند تیممان خوب بود، بدشانسی آوردیم و مصدوم دادیم. از طرفی امروز کارت قرمز هم زیاد داشتیم که محدودیت در بازیکن ایجاد کرد.

رحیمی‌زاده در پایان درباره جایگاه تیمش و احتمال سقوطشان، یادآور شد: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • خوش و بش محمد صلاح با مویس، سرمربی حریف پس از به ثمر رسیدن گل دوم وست هم
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی