Web Analytics Made Easy - Statcounter

افضلی با اشاره به بیکاری در مرزهای خراسان جنوبی و لزوم نگهداشت جمعیت در این مناطق، گفت: دولت باید برای ماندگاری روستاییان در مرز مجوز کول بری را برای آنها صادر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «نظر افضلی» شامگاه (4 دی) در مراسم گرامیداشت روز صادرات در بیرجند با بیان اینکه عقب ماندگی تاریخی در شرق کشور وجود دارد، اظهار داشت: دولت باید حمایت بیشتری از صنعتگران و سرمایه گذاران حوزه معدن در استان داشته باشد، کسی که معدنی را در دل کویر ایجاد کرده است چرا حمایت نمی شود؟

 

وی با اشاره به خشکسالی چندین ساله در استان و بیکاری بخش زیادی از جمعیت، گفت: باید صنعت در خراسان جنوبی راه اندازی شود، چراکه بخش کشاورزی به دلیل خشکسالی بیکار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس اظهارداشت: سال 1383 مصوبه معافیت مالیاتی برای صنایع خراسان جنوبی صادر شده است، اما چرا اجرایی نمی شود؟

 

افضلی با اشاره به بیکاری در مرزهای خراسان جنوبی و لزوم نگهداشت جمعیت در این مناطق، گفت: دولت باید برای ماندگاری روستائیان در مرز مجوز کول برای را برای آنها صادر کند.

 

همچنین « مشیرالحق عابدی» معاون امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در این جلسه با بیان اینکه کارگروه رفع موانع تولید در سال 98 بیشترین جلسه با بیشترین مصوبه اجرایی را داشته است، گفت: تمامی مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در سال 98 اجرایی شده و یا در حال انجام است.

 

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی 331 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد که استاندار در بدو ورود به استان تاکید زیادی بر روی فعال شده این بازارچه ها داشتند، گفت: تولیدکنندگان تولید و توسعه محصولات با کیفیت و برنددار را در دستور کار خود قرار دهند.

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما کانون های مساجد فعالیت های مسجدی شب یلدا خبرگزاری شبستان مجلس استان بوشهر طرح ملی فهما مرزنشینان خراسان جنوبی کول بری نهبندان و سربیشه معاون اقتصادی استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به گفته لطفی کارشناس هواشناسی، دمای هوا هم تا اواسط هفته افزایشی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق