Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلنگ‌زنی 2 هزار و ۳۰۹ طرح اقدام ملی مسکن در استان مازندران با حضور وزیر راه و شهر سازی به زمین زده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،  فعالیت طرح اقدام ملی مسکن از صبح امروز با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی،دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی مسؤولان استانی آغاز شده است.


 افتتاح ۸۱۰ واحد مسکن مهر استان مازندران در ۱۲ شهر استان از دیگر برنامه‌های وزیر راه در مازندران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اطلاعات منتشر شده در محل افتتاح پروژه این واحدهای مسکونی در شهرهای بهشهر،نکا،قائم‌شهر،بابل،آمل، شیرگاه،بابلسر، محموداباد، تنکابن و رامسر در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.


براساس اعلام مسؤولان استان بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی در استان احداث می‌شود.


میزان اعتبار هزینه شده برای پروژه مسکن مهر بیش از ۸۰۴ میلیون ریال است ۳۲۴میلیون ریال تسهیلات یارانه‌ای و ۴۵۰ هزار میلیون ریال آن درد متقاضیان بوده است.

*طرح اقدام ملی مسکن شباهتی به مسکن مهر ندارد

وزیر راه و شهرسازی در این مراسم با بیان اینکه طرح فراگیر اقدام ملی با همت مردم و نهادها به سرعت پیش برود و به ثمر برسد و مردم ار نتایج اون بهره‌مند شوند، گفت: ثبت‌نام این طرح شروع شده، این طرح متقاضی‌محور بوده و شباهتی به طرح مسکن مهر ندارد.


محمد اسلامی خاطر نشان کرد: پروژه در شهر بوده و دارای تاسیسات زیربنایی دارد و به همیت دلیل مشکل از نظر زیرساختی ندارند.


وی ادامه داد: نقش مردم در این پروژه‌ای اصلی بوده و دولت نقشی ندارد و برنانه‌ریزی کردم با استطاعت خودشان نسبت به احداث مسکن اقدام کنند.


وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: ۵۰ درصد یارانه تسهیلات را دولت در بافت فرسوده کمک می‌کند  در حالی که در مسکن مهر نیاز به مشارکت مردم دارد که به صورت جدی این موضوع باید حل و فصل شود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مازندران وزیر راه و شهرسازی وزیر اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان ،گفت: احداث سه هزار و ۸۱۱ واحد از پروژه‌های نهضت ملی استان به بنیاد مسکن واگذار شده است. - اخبار استانها -

سعید رسولی در حاشیه بازدید استاندار و جمعی از اعضای شورای مسکن استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان، اظهار داشت: تا به امروز سه هزار و 811 واحد از پروژه‌های نهضت ملی به بنیاد مسکن واگذار شده که در شهرستان‌های استان توزیع شده است.

وی افزود: مهمترین پروژه‌ ما انبوه‌سازی بوده که 200 واحدی نهضت ملی تافگه در شهرک بهاران سنندج احداث شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع و در دو فاز 80 و 120 واحدی تعریف شده است.

وی گفت: فاز اول که 80 واحد است جزو پروژه‌های پیشران انبوه‌‌ ساز استان است که خوشبختانه 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بنا به زمانبندی انجام شده در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رسولی خاطر نشان کرد: پروژه فاز دوم 120 واحدی، امروز برای انجام نازک‌کاری تعیین پیمانکار می‌شود و امیدواریم در هفته دولت سال آینده افتتاح شود.

وی اذعان کرد: زمین این پروژه در سال‌های گذشته توسط راه‌ و شهرسازی جهت اجرای پروژه‌های مسکن شهری به بنیاد مسکن واگذار شده و جزو زمین‌های مازاد بنیاد مسکن بود که در آن پروژه نهضت ملی تعریف شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان اعلام کرد: مابقی پروژه‌های 3611 واحد بنیاد مسکن در پنج شهر دیگر استان توزیع شده که جزئیات آن در زمان دیگری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود
  • پروژه نهضت ملی مسکن در تنگستان سرعت خوبی دارد
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد