Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلر سابق فوتبال ایران معتقد است لیگ نوزدهم به لحاظ کیفیت رشد داشته است و تیم‌های مدعی رقابت نزدیکی باهم در جدول باهم دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین آشنا گلر سابق فوتبال ایران پیرامون کیفیت لیگ نوزدهم به خبرنگار برنا گفت: به نظر من کیفیت لیگ امسال نسبت به سال‌های دیگر بهتر شده و رشد داشته است و شاهد لیگ جذاب و پویا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به فشردگی جدول در صدر خاطرنشان کرد: حضور تیم‌های مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان، شهرخودرو و تراکتور و فاصله کم امتیازات میان تیم‌ها خودش بالا رفتن سطح کیفی را نشان می‌دهد و اینکه چند تیم مدعی قهرمانی هستند می‌تواند اتفاق خوبی برای لیگ و فوتبال ما باشد.

کارشناس فوتبال درباره پیش‌بینی‌اش از قهرمان جام حذفی نیز گفت: جام حذفی شرایطش با لیگ تفاوت دارد و با توجه به برگزاری یک مسابقه نمی‌توان با قاطعیت گفت کدام تیم قهرمان می‌شود. این مسابقات حساسیت خاص خود را دارد و نتیجه بازی به تیم باز می‌گردد.

دروازه‌بان سابق فولاد درباره وضعیت گلرها در فوتبال کشور عنوان کرد: ما گلرهای خوبی داریم و در حال حاضر هم به غیر از علیرضا بیرانوند که به هرحال تجربه کافی را درون دروازه تیم دارد، جوانانی مانند پیام نیازمند و رشید مظاهری نیز در سطح ملی توانایی و قابلیت بالایی دارند. از این بایت خوشبختانه در این سطح گلرهای توانمندی داریم. البته  نکته مهم درباره دروازه‌بان این است که ما باید بدانیم به لحاظ استعداد در این پست ما جایگاه بسیار خوبی در آسیا داریم و استعدادهای زیاد با فیزیک و آمادگی جسمانی ایده‌آل در اختیار داریم. اما متاسفانه به مربیان داخلی انتقادی وارد است و آن هم این است که آنگونه که باید از علم روز بهره‌برداری نمی‌کنند و این نکته که به مباحث آموزشی نیز مربوط می‌شود اهمیت بالایی دارد.

آشنا در پایان پیرامون وضعیت تیم‌هایی تهرانی سایپا و پیکان که سابقه پوشیدن پیراهن آنها را در کارنامه کاری خود دارد، اظهار داشت: ابراهیم صادقی یک مربی جوان و باانگیزه است که در سایپا  کار بزرگی انجام داده است و باتوجه به شرایط باشگاه جوانگرایی خوبی در تیم انجام داده‌اند و به اعتقاد من مسئولان باشگاه باید به وی فرصت بدهند تا بتواند ثمره  کار مهمی را که انجام داده بگیرد. درباره تیم پیکان نیز باید بگویم این تیم متاسفانه نتایج خوبی را نتوانست کسب کند و فکر می‌کنم این تیم هم بتواند با جوانگرایی در ادامه فصل به نتایج بهتری دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس جدول رشد سایپا فوتبال ایران برنا خبرگزاری برنا حسین آشنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، امید شریفی نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا تمام بازیکنان با سلامت کامل از زمین خارج شوند؛ این دیدار برای ما خیلی مهم است و از زمانی که فراز کمالوند به تیم اضافه شده ما هر روز تمرین داشته ایم و حتی یک روز هم استراحت نکرده ایم. ما در دیدار های گذشته موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: هوادار یکی از تیم های خوب در لیگ برتر است و بازیکنان ما معتهد شده اند تا با تمام وجود خود در این دیدار به میدان بروند. امیدواریم که در پایان مسابقات با تلاش و کوششی که انجام خواهیم داد، صنعت نفت را در لیگ برتر ماندگار کنیم. پس از حضور کمالوند تیم از لحاظ فنی رشد خوبی کرده و بازیکنان زیباتر فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص میزان پرداختی به اعضای این تیم تا به اینجای مسابقات گفت: مدیریت باشگاه تاکنون پرداختی های خوبی به مجموعه تیم داشته است.

کد خبر 6092967

دیگر خبرها

  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا