Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه برنامه مسابقات چهلمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزد جام تختی به میزبانی استان کرمانشاه اعلام شد.

براساس این برنامه، روز سه شنبه، 17 دی کلینیک داوران، کنفرانس فنی و قرعه کشی پنج وزن اول(57 کیلو، 65 کیلو، 79 کیلو، 97 کیلو و 125 کیلو) برگزار می شود.

روز چهارشنبه، 18 دی نیز معاینات پزشکی و وزن کشی پنج وزن اول برگزار و مسابقات دور اول این اوزان صبح این روز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر روز چهارشنبه نیز قرعه کشی پنج وزن دوم(61 کیلو، 70 کیلو، 74 کیلو، 86 کیلو و 92 کیلو)، افتتاحیه مسابقات و نیمه نهایی پنج وزن اول برگزار می شود.

صبح روز پنج شنبه، 19 دی هم معاینات پزشکی و وزن کشی پنج وزن دوم،  وزن کشی مجدد پنج وزن اول، مسابقات دور مقدماتی پنج وزن دوم و مسابقات شانس مجدد پنج وزن اول برگزار می شود.

عصر این روز هم نیمه نهایی پنج وزن دوم و فینال و توزیع جوایز پنج وزن اول انجام می شود.

صبح روز جمعه، 20 دی هم وزن کشی مجدد پنج وزن دوم و کشتی پهلوانی(100 +) و مسابقات شانس مجدد پنج وزن دوم و مقدماتی و نیمه نهایی پهلوانی برگزار می شود.

مسابقات فینال و توزیع جوایز پنج وزن دوم و پهلوانی هم عصر این روز برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشتی آزاد جام تختی كرمانشاه استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، این مسابقات با حضور ۱۶ تیم از ۱۰ استان و سه منطقه آزاد برگزار شد.

در پایان مسابقات تیم پالایش نفت بندرعباس با کسب ۱۷ نشان رنگارنگ قهرمان شد.

مسابقات در دو رده سنی آزاد و زیر ۱۸سال و در بخش های استقامت ۱۸کیلومتر، نیمه استقامت ۶ کیلومتر، سرعت ۲۰۰ متر و پدلینگ کار برگزار شد.

نفرات برتر این مسابقات با نظر مربیان تیم ملی به اردوی آماده سازی تیم ملی پدل برد دعوت می‌شوند. تیم ملی پدل برد آقایان و بانوان برای مسابقات جهانی دانمارک و آسیایی چین آماد می‌شود.

دیگر خبرها

  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک