Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلخوش گفت: تامین مطلوب آب شرب شهری و روستایی، دیواره‌سازی رودخانه‌ها و سه هزار کنتور آب از جمله درخواست‌های مردم این شهرستان از وزیر نیرو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه سرا، «سیدکاظم دلخوش» امروز(پنج‌شنبه، 5 دی) در مراسم افتتاح پست جدید 63/20 کیلوولتی شهید مؤمن‌زاده صومعه‌سرا با اشاره به پیشینه فرهنگی این شهرستان، اردکانیان را از استوانه‌های دولت و پیگیر مشکلات مردم دانست و گفت: وی در جهت توسعه زیرساخت‌های شهرستان صومعه‌سرا و رفع مشکلات مردم اعتباراتی جهت نصب بیش از 200 ترانس برق، دیواره‌سازی های خوب در رودخانه‌ها و نوسازی تیربرق‌ها اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با بیان اینکه مجلس پیشگام دفاع از وزارت نیرو است تاکید کرد: ملت ایران در همه فراز و نشیب‌های انقلاب با صلابت حضور داشته و دارند و انتظار می‌رود در رفع مشکلات آنها گام‌های مهمی  برداشته شود.

 

وی با بیان اینکه جنگل‌های گیلان را تراشیده‌اند و کوه‌ها سرازیر در رودخانه‌های صومعه سراست اظهار کرد: 13 رودخانه وحشی داریم که با بارش باران منجر به سیل می‌شوند و خسارت‌های بسیاری را برای مردم ایجاد می‌کنند.

 

دلخوش با تصریح اینکه دو سوم تالاب انزلی در صومعه سراست و مرگ آن نزدیک است اظهار کرد: از اینکه این تالاب دچار سرنوشت دریاچه ارومیه شود می‌ترسم.

 

وی با بیان اینکه طرح هزار روستا در گیلان هم اجرایی شد افزود: مشکل اساسی صومعه سرا عدم کنتور آب و اجرای کامل طرح هزار روستاست.


نماینده مردم صومعه سرا در مجلس از نیازمندی این شهرستان به سه هزار کنتور آب خبر داد و گفت: تامین مطلوب آب شهری و روستایی و دیواره‌سازی رودخانه‌ها از جمله درخواست‌های مردم این شهرستان از وزیر نیرو است.

 

وی با بیان اینکه جاده فومن تا پل کسما فاقد روشنایی است، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه به 147 پایه تلسکوپی نیاز است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های مساجد مسجد شب یلدا خبرگزاری شبستان طرح ملی فهما طرح ملی فهما فعالیت های مسجدی استان بوشهر وزیر نیرو در گیلان دیواره سازی رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا

پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.


معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.


رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا