Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات فوتبال فاروج گفت: در حالی که از فعال ترین هیات های ورزشی شهرستان هستیم و ۳۰۰ ورزشکار در رده پایه به طور منظم تمرین هفتگی دارند، اما فقط از یک سالن ورزشی قابل استفاده بهره مند هستند.

علی وهابی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در شرایطی که دو مدرسه فوتبال مجوز دار و یک باشگاه زیر نظر تیم دارای نماینده در لیگ برتر در شهرستان فعال است و 300 ورزشکار در رده سنی پایه به طور منظم و هفتگی تمرین می کنند، اما فقط یک سالن فوتبال داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر هیات فوتبال فاروج افزود: فضای ورزشی فوتبالی اداره ورزش شهرستان دو سالن است که سالن شهدا با توجه به نامناسب بودن کفپوش آن و نداشتن سیستم گرمایشی، غیر قابل استفاده شده و ورزشکاران تنها از سالن شهید فرهادی با مدیریت بخش خصوصی استفاده می کنند.

 

وی با بیان اینکه، دستگاه های دیگر شهرستان اقدام به ساخت سالن ورزشی کرده اند، گفت: با بهره برداری از آنها، دیگر تیمی از فضاهای ورزشی اداره ورزش استفاده نمی کند و این زنگ خطری است برای این حوزه چرا که درآمد این سالن ها صرف ورزش شهرستان می شود.

 

دبیر هیات فوتبال فاروج با اشاره به اینکه مشکلات مالی مثل همه رشته های دیگر دامنگیر هیات فوتبال شهرستان هم هست، بیان داشت: برای حضور در مسابقات استانی آمادگی داریم در صورتی که حداقل هزینه ورودی تیم و لباس بازیکنان تامین شود.

 

وهابی گفت: در شهرستان چهار تا پنج مربی فوتبال دارای مدرک مربیگری داریم که از این تعداد سه نفر فعال هستند و 30 نفر هم مدرک داوری دریافت کرده اند و در برنامه های شهرستان مشارکت می کنند.

 

این در حالی است که چندی پیش مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی در گفت و  گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص زمین چمن فاروج گفته بود، امسال که برنامه ای برای زمین چمن فاروج نداریم و باید دید اعتبارات در سال آینده چگونه توزیع می شود.

 

بهادری با اشاره به اینکه منتظریم ببینم چه اتفاقی می افتد، گفت: زمین چمن فاروج از مواردی است که بارها مطالبه شده و ما هم پیگیری کرده ایم ولی به نتیجه نرسیده است.

 

وی در پاسخ به این سوال که پس چرا در برنامه  بازدید از زمین فاروج در انتهای سال 96، وعده تحقق احیا آن را برای ابتدای سال 97 دادید؟ افزود: گاهی به تناسب تاکید استاندار، نماینده مجلس، یا مدیرکل یک دستگاه  برای نیازمندی یک شهر، مبلغی برای طرحی مصوب می شود اما در زمان تخصیص، رقم صفر است و این شرایط زمینه ساز ناهماهنگی در اجرای برنامه ها می شود.

 

این در حالی است که هفت ماه پیش نماینده شهرستان های فاروج و قوچان در اجابت به درخواست تعدادی از ورزشکاران مبنی بر احیای تنها زمین چمن شهرستان در این محل حضور یافت و مقرر شد در مرحله اول هزینه های احیا از سوی اداره ورزش و جوانان برای انعکاس به وزارت ورزش، برآورد شود و نقشه برداری برای شروع عملیات عمرانی از سوی اداره راهداری با هماهنگی فرمانداری هم انجام شد.

پایان پیام/640

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های مساجد مسجد شب یلدا خبرگزاری شبستان طرح ملی فهما طرح ملی فهما فعالیت های مسجدی استان بوشهر زمین چمن شهرستان فاروج فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است

کیوان خوشبخت رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: فضا‌های‌ورزشی به ۲ بخش روباز و پوشیده تقسیم می‌شود و طبق قانون باید ۵۰ درصد از فضای ورزشی هر شهرستان توسط اداره ورش و جوانان و مابقی آن توسط سایر ارگان‌ها و نهاد‌های دیگر مانند آموزش و پرورش دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور احداث شود.

وی اضافه کرد: ارتقای سرانه فضای‌ورزشی تنها از عهده این اداره خارج است و باید سایر ارگان‌ها نیز در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند و اداره ورزش و جوانان تنها در اماکنی می‌تواند سرمایه‌گذاری کند که مالکیت آن در اختیار این اداره باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد ادامه داد: در طرح تفصیلی جدید این شهر، ۲ فضای بزرگ در محله تپه هما و بلور پرستار به عنوان فضای ورزشی در نظر گرفته شده است که می‌تواند در ارتقای شاخص فضای‌ورزشی این شهرستان بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد نیز اظهار کرد: این سفر ۲ مصوبه ورزشی شامل احداث سالن چند منظوره و زمین چمن مصنوعی داشت که هر ۲ طرح در مرحله برگزاری مناقصه قرار دارند.

خوشبخت افزود: هم اکنون ۳ چمن مصنوعی در مناطق روستایی و در روستا‌های آزاد، حاجی آلی کند و کولتپه در دست احداث است و بیش از ۷ هزار مترمربع چمن مصنوعی برای روستا‌های برده‌رشان واقع در بخش مرکزی و روستا‌های شهر خلیفان تامین شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد همچنین اضافه کرد: اعتبار خرید چمن‌مصنوعی از محل سه درصد درآمد‌های نفتی و قرارداد‌های بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت نفت در راستای حمایت از مناطق محروم تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد