Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری بیش از 50 برنامه فرهنگی ـ ورزشی در این استان به مناسبت 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی، ضمن اعلام این خبر گفت: به مناسب 9 دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیش از 50 برنامه در سراسر استان کرمان پیش بینی شده است که از این تعداد، بیش از 10 برنامه در شهر کرمان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه مقرر شده است، تمام مسابقات ورزشی استان کرمان از اول تا ۱۰دی تحت عنوان بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار شوند، به شاخص ترین برنامه های شهر کرمان طی این مدت اشاره کرد و افزود: اجرای ورزش صبحگاهی در ساعت ۶ صبح روز پنج شنبه 5 دی ماه مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان و برگزاری همایش ورزش زورخانه ای، ساعت 19یکشنبه، ۸ دی ماه در زورخانه ذوالفقار واقع در مجتمع امام خمینی پانصد دستگاه از جمله برنامه های شاخص شهر کرمان به مناسب 9 دی است.

او تصریح کرد: از شهرستان ها نیز خواسته شده علاوه بر انجام مسابقات ورزشی به این مناسبت، هر شهرستان یک برنامه ی شاخص بدین منظور برگزار کند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان امام خمینی شاخص ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مسابقات استانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی درسالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

اصلانی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت در شهر مهاباد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده برگزار شد.

در پایان در رده نوجوانان و جوانان تیم و بزرگسالن تیم بانه بر سکوی نخست ایستاد و در رده پیشکسوتان نیز سنندج قهرمان شد.

 

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود