Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، اگر چه این شرکت خود هنوز به طور رسمی در این زمینه اطلاع رسانی نکرده، اما برخی شرکت‌های توزیع کننده طرف قرارداد با سامسونگ اسنادی را در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌اند که نشان می‌دهد عرضه این تبلت در آینده بسیار نزدیک رخ می‌دهد.

سامسونگ در زمینه عرضه محصولات سازگار با فناوری نسل پنجم بسیار سریع عمل کرده و قصد دارد در سال ۲۰۲۰ گوشی‌های نسل پنجم متعددی را نیز روانه بازار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود این تبلت احتمالاً مجهز به نمایشگر ۱۰.۵ اینچی سوپر AMOLED با دقت ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ است و از دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو برخوردار خواهد بود.

پردازنده این تبلت احتمالاً از نوع اسنپ دراگون ۸۵۵ است. در مورد قیمت این تبلت هنوز اطلاعی در دست نیست. همچنین به احتمال زیاد تبلت یادشده در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۰ در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

کد خبر 4807794

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلت سامسونگ فناوری 5G سخت افزار نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان موبایل هوش مصنوعی امنیت اطلاعات فناوری نانو گوگل فناوری فضایی هفته پژوهش ماهواره خودروی برقی امنیت سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی دو خودرو جک J ۴ و کی ام سی T ۸ را اعلام کرد.

در این طرح شرکت کرمان موتور، کی ام سی T ۸ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه می‌شود.

همچنین جک J ۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای عرضه می‌شود.

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو جک J۴

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو کی ام سی T۸

دیگر خبرها

  • آیپد و آیفون تاشو سال آینده عرضه می‌شوند
  • رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • مایکروسافت استفاده از ابزار هوش مصنوعی تشخیص چهره را برای پلیس آمریکا ممنوع کرد
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود