Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اباذر سالاری روز پنجشنبه در اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۱۵۰۰شهید هرمزگان افزود: از چند ماه گذشته شور و نشاط برپایی کنگره ۱۵۰۰شهید با برنامه های بزرگ جنبی همراه با آحاد جامعه شیعه واهل سنت در استان  رقم خورد و امروز شاهد برپایی این مراسم بزرگ هستیم.
وی ادامه داد: اقدامهای ارزشمندی در راستای برگزاری  کنگره شهدا انجام شد که می توان به اجرای ۱۵۰۰طرح محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی با اولویت مناطق محروم، برپایی ۱۵۰۰ جشن ازدواج همراه با اهدای جهیزیه، تولید وتالیف کتاب های متعدد رزمندگان، برگزاری یادواره های شهدا، برپایی کتاب دفاع مقدس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه از هبوط تا ظهور ، اجرای رزمایش شهدای حرم ودیگر برنامه های فرهنگی و ورزشی اشاره کرد گه همه اینها مدیون هماهنگی و انسجام ووحدت همه مردم، مسوولان و بسیجیان بوده که به نیت شهدا و با نگاه خالصانه رقم خورده است. 
فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: نگاه استاندار هرمزگان و نماینده ولی فقیه در استان و همه مردم ومسوولان و بسیجیان این بود که کنگره تبدیل به پروژه بزرگ خدمت رسانی به مردم شود که این اتفاق مبارک صورت گرفت.
سالاری ادامه داد: سرآغاز این حرکت عظیم فرهنگی سخنان رهبر معظم انقلاب بود که امیدواریم فرمایشات ایشان چراغ راهی برای ما مردم، مسوولان و بسیجیان باشد.
وی درپایان با قدردانی از مردم، مسوولان و بویژه خانواده معظم شهدا یادآورشد: این کنگره ملی ۱۵۰۰شهبد هرمزگان شروع کاری است که همه مسوولان در کنار مردم باشند و خادمی مردم رقم بخورد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 ازدواج برنامه های فرهنگی خانواده خدمت رسانی به مردم نماینده ولی فقیه قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت:  تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است، شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.
سرگرد پاسدار عبدالوهاب عبدی پور از همه نهادها، ادارات، سازمانها، خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه کارگری وکشاورزان، فرهنگیان، اصناف وبازاریان ومردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان باشت دعوت کرد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۹ با حضور گسترده خود در مصلی امام خمینی (ره) شهرباشت ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام با آرمان‌های این عزیزان، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران