Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا همتی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون همه راه های مواصلاتی استان باز و تردد در آنها روان است اما احتمال بارش سنگین برف در گردنه ها و جاده های مرتفع کوهستانی وجود دارد.

وی به همه رانندگان توصیه کرد: قبل از حرکت  علاوه بر داشتن ضدیخ، زنجیر چرخ نیز به همراه داشته باشند که در صورت بارش برف از آن استفاده کنند و همچنین از سلامت برف پاک و تایر ماشین مطمئن باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی زاده افزود: گروه های راهداری با حضور در راهداخانه های واقع در گردنه های قلاجه، قلندر و کبیرکوه آماده باش هستند که در صورت بارش برف مسیر را پاکسازی و به رانندگان در راه مانده کمک می کنند.

وی یادآور شد: با توجه به بارندگی‌ در جاده‌های استان توصیه می‌شود مردم در حد امکان از انجام سفرهای غیر ضروری اجتناب و هنگام مه گرفتگی با روشن کردن نور پایین و سرعت کم حرکت کنند.

وی اضافه کرد: پلیس راه استان ایلام با استفاده از سیستم های نرم افزاری و دوربین های ثابت و متحرک و همچنین حضور مأموران در محورهای مواصلاتی، رفتار رانندگان پرخطر را رصد کرده و در صورت تخلف برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

سامانه بارشی که از دیشب در استان ایلام فعال شده تا اوایل روز شنبه به فعالیت خود ادامه می دهد و بارش باران، برف، مه، رعد و برق، صاعقه و وزش باد از پیامدهای جوی این سامانه است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 بارش باران پلیس راه استان جاده های استان دوربین رعد و برق قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس

 

به گزارش تابناک، رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش تندری در این استان از احتمال سقوط سنگ در جاده کرج - چالوس خبر داد.

سرهنگ پیمان کرمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت افزود: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران‌
  • ورود و خروج محوطه داخل گمرک مهران باید کنترل شود
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • بارش برف بهاری در گردنه چری
  • بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی