Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه ریزی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره میزان سهمیه بنزین معلولان و جانبازان توضیحاتی داد.
به گزارش مهر، شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در یک گفتگوی تلویزیونی درباره سهمیه بنزین افراد دارای معلولیت اظهار کرد: سهمیه بنزین افرادی که کارت سوخت آن‌ها به عنوان جانبازان و معلولان تأیید شده از همین ماه ۱۰۰ لیتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: خودرو‌های پلاک ویژه معلولان علاوه بر ۶۰ لیتر سهمیه شخصی، ۴۰ لیتر بیشتر دریافت می‌کنند و برای خودرو‌های دوگانه سوز نیز علاوه بر ۳۰ لیتر شخصی، ۴۰ لیتر دیگر تخصیص داده شده است که در مجموع ۷۰ لیتر می‌شود.

رضایی تصریح کرد: کارت سوخت برخی از افراد دارای معلولیت و جانباز که از نوع کارت سوخت جانبازان و معلولان نیست، باید تغییر کند، البته سهمیه به کارت سوخت آن‌ها واریز می‌شود و تا زمانی که کارت جدید را دریافت کنند برای آن‌ها ذخیره می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سهمیه بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت به صورت همزمان در مناطق خونسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعاً ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ جفت کفش و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه در این طرح تعداد ۵ دستگاه خودروی شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبرگلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، اظهار داشت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

کد خبر 6090382

دیگر خبرها

  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین