Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس قوه قضاییه صبح امروز بصورت سر زده از بیمارستان ۱۵ خرداد بازدید کرد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا،سید مهدی حسینی -مدیر روابط عمومی بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین- در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص بازدید سرزده آیت‌الله رئیسی گفت: ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه پنجم دی ماه آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی -رئیس قوه قضاییه- به صورت سرزده وارد این بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: رئیس قوه قضاییه در ابتدای ورود با چند نفر از بیماران در بخش اورژانس صحبت کرده و در جریان امور قرار گرفته است.
وی یادآور شد: وی نماز آیات را به همراه پرسنل بیمارستان در نماز خانه بیمارستان به‌صورت جماعت برگزار کرد.
به گزارش ایسنا، حضور آیت الله رئیسی در بیمارستان کاملا سر زده انجام شده و و هیچکدام از مسئولان شهرستان از این بازدید اطلاعی نداشتند. برچسب ها: رئیس قوه قضاییه ، بیمارستان ۱۵ خرداد

منبع: خرداد

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه بیمارستان ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر 760 هزار متر مربع با 5 هزار و 500 نفر پرسنل سالانه 22 هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و 12 هزار و 500 دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از 600 درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن  تا سال 1404 نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار