Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید سراجی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی در بخش کراس کانتری کوهستان در رده سنی مردان و زنان در بخش بزرگسالان و تیم ملی کمتر ۲۳ سال دختران به مدت یک روز(چهارم دی ماه) در اطراف دریاچه چیتگر تهران انجام شد.

وی ادامه داد: در بخش مردان فرهاد شکری(جایگاه نخست) و در رده زنان بزرگسال نیز فرانک پرتو آذر، مونا فرح‌بخشیان و شیرین زرین کلاه از تهران توانستند جایگاه اول تا سوم را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سراجی در بخش دختران کمتر از ۲۳سال نیز مهسا ماویز جایگاه نخست را از آن خود کرد.

رییس هیات دوچرخه سواری استان تهران با بیان اینکه مسابقات قهرمانی آسیا(۲۰۲۰) اواسط بهمن ماه در کشور اندونزی(جنوب شرق آسیا) برگزار خواهد شد افزود: نمایندگان تهران توانستند در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در بخش امدادی(ری‌لی) متشکل از فراز شکری، فرانک پرتو آذر و مهسا ماویز پس از ژاپن میزبان و قراقستان، جایگاه سوم آسیا را کسب کنند.

توسعه دوچرخه سواری در پایتخت نیازمند فرهنگسازی است

سراجی با بیان اینکه باید با فرهنگ سازی مردم را به سمت استفاده از دوچرخه سواری تشویق کرد، گفت: فرهنگ سازی و آموزش می بایست شهروندان را به امر دوچرخه سواری علاقه مند کرد چرا که توسعه این ورزش می تواند سوای کاهش آلودگی، سلامتی و نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

رییس هیات دوچرخه سواری استان تهران در خصوص دوچرخه های اشتراکی بیدود که در تهران فراگیر شده بود گفت: این شرکت در اختلاف مالی با شهرداری تهران، فعالیت خود را متوقف کرد و می طلبد چنین شرکت هایی برای کاهش آلودگی و روان سازی ناوگان حمل و نقل عمومی گسترش یابند.

وی اضافه کرد: هم اینک منطقه شش تهران(بلوار کشاورز تا هفت تیر) تنها مسیر تردد استاندارد دوچرخه در پایتخت بشمار می رود که زیر ساخت آن وجود دارد اما به علت نبود آموزش و فرهنگسازی، محل گذر و جولان‌گاه موتور سیکلت سواران شده است.

سراجی با بیان اینکه برای کاهش آلودگی هوای پایتخت یک نهاد نمی تواند متولی این معضل باشد گفت: باید در این رابطه دستگاههایی از جمله استانداری، اداره کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، محیط زیست، شهرداری تهران وارد میدان شده تا بتوانند با همدلی این مشکل را مرتفع کنند.

برچسب‌ها مسابقات قهرمانی آسیا استان تهران ورزشی دوچرخه سواری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی آسیا استان تهران ورزشی دوچرخه سواری مسابقات قهرمانی آسیا استان تهران ورزشی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی