Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، امروز علاوه بر امدادگران هلال احمر، نیروهای ارتش، بسیج و افراد محلی گروه‌هایی از کوهنوردان زبده نیز به جمع جستجوگران پیوسته‌اند و این در حالی است که گزارش‌ها از نامساعد بودن وضعیت جوی، وزش باد شدید و کولاک در ارتفاعات سبلان خبر می‌دهد.

از صبح امروز بالگردهای هلال احمر و ارتش برای یافتن سرنخی از هواپیمای سقوط کرده در سبلان نیز به پرواز درآمده و به سمت قله سبلان حرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام‌های محلی شب گذشته اظهار کردند که شرایط نامساعد جوی، برف سنگین، تندباد و کولاک در روز چهارشنبه برای امدادگران دردسرساز بوده و مانع به نتیجه رسیدن تلاش‌ها جهت کشف بقایای هواپیما و نیز اطلاع از سرنوشت خلبان آن شد و این در حالی است که شرایط جوی امروز نیز نامساعد است.

آخرین وضعیت سقوط هواپیمای نظامی در اردبیل جزییات بیشتر از سقوط جنگنده ارتش در ارتفاعات سبلان 

روابط عمومی ارتش روز چهارشنبه اعلام کرد: یک فروند جنگنده میگ-۲۹ نیروی هوایی ارتش در منطقه عمومی شمال غرب کشور و در حین اجرای ماموریت دچار سانحه شد.
 
 این جنگنده پیش از ظهر چهارشنبه حین پرواز عملیاتی در منطقه عمومی شمال غرب کشور و در ارتفاعات سبلان دچار سانحه شد. خلبان این جنگنده سرهنگ "محمدرضا رحمانی" از خلبانان مجرب نیروی هوایی بوده است.
 
 با وجود شرایط جوی نامساعد و برف‌گیر منطقه و صعب‌العبور بودن محل سانحه، تلاش برای مشخص شدن وضعیت خلبان جنگنده توسط تیم‌های جستجو و نجات هوایی و زمینی ادامه دارد.

کد خبر 473466 برچسب‌ها استان اردبیل حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط منچستریونایتد اسفناک تن هاخ به یک دره جدید

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | تمدید احتمالی فدریکو کیه زا با یوونتوس، میزبانی پاری سن ژرمن از دورتموند در لیگ قهرمانان و روزهای اسفناک منچستریونایتد تیترهای کیوسک امروز (سه‌شنبه 7 مه 2024) بودند.

کیه زا - یووه؛ بله به زودی
میلان، ششکو این‌جاست
اینتر به یک مهاجم عالی دیگر غیر از طارمی نیاز دارد عطش رم برای خرید کیه زا
دروسی فشار می‌آورد، فریدکین تلاش می‌کند
ناپولی یک هدیه دیگر داد تمدید کیه زا؛ مذاکرات ادامه‌دار خواهد بود
کونسیسائو خودش را برای میلان آزاد می‌کند دوربین‌ها آماده برای بایرن
آخرین تانگو در پاریس؛ ام باپه می‌خواهد به‌طور شکوهمندی برود رومنیگه در گفت‌وگو با آاس: مادرید برای ما مثل دیو سپید است اولمو و نیکو برای خط حمله پیام لیونل مسی از میامی: تولدت مبارک اسپورت، به‌زودی می‌بینمت سقوط یونایتد به یک دره جدید
افزایش فشارها روی تن هاخ پس از تحقیر جدید در خانه پالاس کریستال پالاس 0-4 منچستریونایتد
[تن هاخ] گندیده
یونایتد اسفناک اریک، یک سقوط دیگر داشت با دل و جان

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • سقوط منچستریونایتد اسفناک تن هاخ به یک دره جدید
  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • کشف بقایای مهمانخانه ۳۵۰۰ساله ارتش مصر باستان
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه