Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید مهدی جوادی، مدیر کل آموزش و پژوهش، برنامه ریزی و تحول اداری استانداری اردبیل گفت: ثبت احوال مجموعه است که نسبت به سایر دستگاهها و بخشهای خصوصی از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و دقت و حساسیت زیادی لازم دارد که ثبت احوال نقش پایه ای بودن در برنامه ریزی را بخوبی ایفا نموده است 

او  از عملکرد ثبت احوال استان قدردانی کرد و افزود: ما همواره نیازمند آمار و تحلیل دقیق هستیم و اگر غیر این باشد به اهداف کلان نمی توانیم دست پیدا کنیم اما خوشبختانه ثبت احوال امروزی برابر با دقت و حساسیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل ضمن گرامیداشت روز ثبت احوال با شعار خدمت هوشمند ،شفافیت و کارآمدی گفت: ثبت احوال محور ایجاد اعتماد بین ملت و دولت است که با تلاش بی‌وقفه سعی بر افزایش و استحکام این اعتماد دارد و قدیمی‌ترین سازمان کشور، ثبت احوال است که برای کلیه ایرانیان داخل و خارج از کشور ‌در حال خدمت‌رسانی است.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت احوال استانداری بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حقوق قشر کارگر توجه شود

امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: معلم در کلاس درس باید الگو بوده و نسبت به شهدا، امام و رهبری باید جزء وفادارترین افراد باشند و توجه به مقدسات را باید سر لوحه کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: توجه و حساسیت معلمان نسبت به عفاف و حجاب باید ده‌ها برابر بیش از سایرین باشد و لازم است در این زمینه و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر توجه کنند.
او افزود: با اشاره به هفته کار و کارگر نیز گفت: اسلام عرق کارگر را همانند خون شهید می‌داند و باید به قشر کارگر و دستمزد آنها توجه بیشتری شود.
خطیب نماز جمعه اراک گفت: انتظار می‌رود شورا‌ها و شهرداری برای اقدامات بزرگ برنامه ریزی کنند تا از هزینه‌های جانبی برای مردم کم شود و تلاش صادقانه و کیفی را مورد توجه قرار دهند.
امام جمعه اراک در خصوص وظایف و اهمیت شورا‌ها و شهرداری افزود: شهر یک موجود زنده و فعال است و شهرداری و شورا باید در خصوص آن و توسعه شهری و ترافیک برنامه ریزی کند و نظارت‌ها را دقیق انجام  دهند و بر اعتماد سازی توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحقق وعده صادق و شکست هیمنه پوشالین رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی هم گفت: امروز نباید از گرگ‌های ظالم ترسید، جوانان و سپاهی‌ها و ارتشی‌ها باید همواره در میدان مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی