Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-03@22:57:24 GMT

واژگونی اتوبوس در پاکدشت

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۵۳۱۰۰

خرداد: معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان تهران از واژگونی اتوبوس در پاکدشت خبر داد و گفت: این حادثه ۲۵ مصدوم بر جا گذاشته است.
به گزارش خرداد ،ابراهیم تاجیک نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با تائید این خبر افزود: شب گذشته یک دستگاه اتوبوس بین شهری در مسیر مشهد، بعد از منطقه صنعتی عباس‌آباد واژگون و ۲۵ نفر دچار حادثه شدند، ۱۹ نفر از مصدومان توسط عوامل هلال‌احمر و اورژانس به مرکز درمانی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: تیم عملیاتی مستقر در پایگاه امداد و نجات بین شهری ثامن‌الحجج هلال احمر شهرستان پاکدشت، به محل حادثه اعزام و اقدامات پیش بیمارستانی را انجام دادند.
معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان تهران افزود: از این ۲۵ نفر، ۱۹ نفر دچار جراحت شدیدتر شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند و شش مصدوم دیگر حادثه نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند. برچسب ها: اتوبوس ، پاکدشت ، کشته در تصادف

منبع: خرداد

کلیدواژه: اتوبوس پاکدشت کشته در تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش مشرق، صادق محمودی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته،۱۸ استان کشور تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۷۸ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۹۳۶ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۶۳ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۶۹ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت و ۷۰ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

محمودی تصریح کرد: هزار و ۱۳۷ کیلوگرم نایلون، ۴۹۳ تخته پتو، ۳۱۷تخته موکت و ۱۷۳ بسته غذایی، ۲۸۰ قوطی کنسروجات و ۱۵ دستگاه چادر امدادی توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۲تیم عملیاتی متشکل ۴۰۸نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۸۰۰ نفر
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۸۰۰ نفر
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران