Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، با طلوع آفتاب و با حضور تیم‌های عملیاتی و امدادگر، جستجوها برای یافتن جنگنده «میگ ٢٩ ارتش» در ارتفاعات سبلان که در حین انجام مأموریت دچار حادثه شده بود آغاز شده است.

سرعت وزش باد در مناطق شهری اردبیل نسبت به روز گذشته با افزایش محسوسی همراه شده و به نظر می‌رسد که تندباد در مناطق کوهستانی «سبلان» که همراه با شدت بیشتری نیز خواهد بود در روند پرواز بالگردها همچنان مشکلاتی را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سازمان هواشناسی از تداوم تند باد در منطقه تا روز جمعه خبر داده است. سرعت تندباد در برخی از دقایق از ۸۰ کیلومتر بر ساعت نیز فراتر می‌رود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل مدیریت بحران استان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر و مسئولان فوریت‌های پزشکی استان اردبیل در کنار فرماندهان ارتش مستقیماً در نزدیکی‌های محل حادثه حضور دارند تا نیروهای مستقر در محل با تمام توان برای یافتن خلبان این جنگنده ظاهر شوند.

تیم حرفه‌ای کوهنوردی نیز برای حضور در عملیات جستجو در محل حادثه حاضر شده است.

گفتنی است تاکنون هیچ نشانی از خلبان هواپیمای سقوط کرده به دست نیامده اما تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

این حادثه حوالی ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه صبح چهارشنبه در نزدیکی‌های قله «بابا مقصود کوه سبلان» اتفاق افتاده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران امدادگر جنگنده ایرانی جنگنده سبلان مناطق کوهستانی سازمان هواشناسی اردبیل استان اردبیل هلال احمر هواپیمای سقوط کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاشها برای یافتن فرد غرق شده در نازلوی چای

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  تا این لحظه جمعیت هلال احمر استان با بهره گیری از توان  ۳۰ تن از کارکنان  و ۲۱   امدادگر و نجاتگر داوطلب همچنین۴۵ ثوب جلیقه نجات،۶ عددحلقه نجات،۳ بویه، طناب کوهستان، کارابین های مختلف و۴ قلاده سگ‌ جستجو،عملیات جستجوی مفقودی را ادامه می دهد..

در مدت جستجو  ۶ خودروی کمک دار سبک و‌۵ سواری نیز از طرف هلال احمر استان بکارگیری شده است.

جمعیت  هلال احمر استان در مدت یک هفته گذشته  برای جستجوی مغروق مفقودی  شمن تشکیل تیمهای امدادی از ظرفیت

سایر دستگاههای اجرایی (مدیریت بحران فرمانداری، بخشداری، آتش نشانی، نیروی انتظامی) و مردم محلی و ریش سفیدان منطقه بهره برده است.

 در عملیات جستجو که هر روز از ساعت شش صبح تا پاسی از شب ادامه دارد ،  سازمان آب منطقه ای با   ۱ دستگاه قایق به همراه ۴ نیروی فنی- خودروی پیکاب و یک بیل مکانیکی با خودروی کمرشکن و همچنین  یک تیم 4نفره از شناگران ماهر نیز شمارکت داشته است.  

از سوی دیگر همچنین  از ظرفیت  تیم های امداد و نجات و غواصی سازمان آتش نشانی ارومیه با بهره گیری ۱۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین و همچنین چهل نفر آتش نشان ماهر متشکل از تیم امداد و نجات ایستگاه های یک و شش و تیم غواصی به همراه  بهره مندی از یک غواص ماهر آبهای خروشان برای جستجوی فرد گمشده استفاده شده است.

روز جمعه  هفتم اردیبهشت  دو جوان ۳۳ ساله و ۳۴ ساله در رودخانه نازلو چای ارومیه غرق شدند که پیکر بی جان یکی از آنها روز یکشنبه از آب بیرون کشیده شد.

دیگر خبرها

  • ادامه تلاشها برای یافتن فرد غرق شده در نازلوی چای
  • نیروی دریایی آمریکا چند هواپیما و از چه انواعی در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس