Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به استقرار سامانه باشی در استان گفت: از امروز تا اواخر وقت شنبه سامانه بارشی در استان مستقر خواهد بود.

او افزود: طی امروز تا اواخر وقت شنبه با ورود سامانه بارشی به استان در برخی نقاط طی ساعات آینده رخداد رگبار باران، رعد و برق (به ویژه در نیمه شمالی) وزش باد متوسط تا شدید و تندباد لحظه‌ای (در اغلب نقاط استان) و احتمال ریزش تگرگ و بارش برف در ارتفاعات زاگرس پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزه زاری با بیان اینکه  دمای هوای اهواز طی شبانه روز گذشته در حداقل ۱۱.۷ و در حداکثر به ۲۱.۳ درجه رسیده است تصریح کرد: در این ایام شمال خلیج فارس مواج است همچنین در ۲۴ ساعت گذشته بهبهان ۲۴.۲ در جه گرم‌ترین و ایذه با ۲.۱ سردترین شهر‌های خوزستان بوده‌اند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه بارشی هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به استان کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به این استان را تشریح کرد.

علی کرمی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان افزود: بارندگی‌ها در اغلب نقاط استان شروع شده است.

وی اظهار کرد: هشدار سطح نارنجی نسبت به ورود سامانه بارشی صادر شده بوده که این هشدار با توجه به سه روز تعطیلی و سفر مسافران و گردشگران و کوچ عشایر تبدیل به قرمز شد.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اوج بارش‌های پیش رو از صبح تا شب پنجشنبه است.

کرمی تصریح کرد: با توجه به این سامانه بارشی، از کوهنوردی و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری شود.

وی ادامه داد: در پی این سامانه کاهش دید افقی را شاهد خواهیم بود و کشاورزی و شیلات تدابیر لازم را برای جلوگیری و کاهش خسارات احتمالی بیندیشند.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیشترین بارش‌ها را در شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه، چرام، باشت، و مسیر بابامیدان به یاسوج خواهیم داشت.

کرمی با بیان اینکه هشدار نارنجی برای روزهای جمعه و شنبه پابرجاست، تاکید کرد: میزان بارش ها دقیق مشخص نیست اما شدت بارش ها در ساعاتی زیاد خواهد بود.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: دمای هوای امروز شهر یاسوج ۸ درجه سانتیگراد بود که پیش بینی دمای این شهر طی فردا پنجشنبه ۱۰ درجه سانتیگراد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز/ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی به استان سمنان
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • تاثیر سامانه بارشی تا روز شنبه در خوزستان
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است