Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، کارین کنیسل، وزیر امور خارجه پیشین اتریش، گفت سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به شدت از هم گسسته شده و با گذشت زمان این اوضاع رو به وخامت می‌گذارد.

کنیسل در این خصوص گفت: «اتحاد‌ها با منافع یک دوره خاصی مطابقت دارند و وقتی آن منافع از میان می‌رود موضوع رابطه این سازمان مطرح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم ناتو سالهاست که دچار این موضوع شده است. اگر به ۲۰۰۲-۲۰۰۳ برگردیم که جنگ عراق آغاز شد، ناتو در آستانه انفجار بود. ناتو به شدت از هم گسیخته بود و این گسیختگی از آن زمان به بعد تشدید شده است.»

وزیر امور خارجه اتریش در ادامه به اظهارنظر اخیر امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، درباره ناتو پرداخت که گفته بود ناتو دچار مرگ مغزی شده است و اظهار کرد: «فکر می‌کنم مرگ مغزی حتی از مرگ عادی هم بدتر است و این گفته نیز بدتر از آن چیزی است که ترامپ درباره ناتو گفت اینکه (ناتو) منسوخ شده است.»

کنیسل در سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ وزیر امور خارجه اتریش بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان پیمان آتلانتیک شمالی آینده ناتو مرگ مغزی ناتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی وضعیت جنگ در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: هرگونه گسترش عملیات نظامی در غزه پیامدهای وخیمی را در پی خواهد داشت.

بن فرحان در ادامه ضمن اشاره به راه حلی که عربستان از آن در مورد مساله فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: راه حل دو دولتی تنها راه حلی است که عدم بازگشت به وضعیت کنونی پس از چند سال را تضمین می‌کند.

همچنین وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما روی توسعه اقتصادی در منطقه و دوری از اختلافات برای رویارویی با چالش‌ها تمرکز داریم.

کد خبر 6091345

دیگر خبرها

  • آخرین تحولات اوکراین| تاکید دبیرکل ناتو بر انتقال سریع تسلیحات به کی‌یف
  • تحولات اوکراین| زلنسکی ناتو را به بدقولی متهم کرد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم