Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیکرز در مهمترین بازی فصل خود از کلیپرز شکست خورد.

طرفداری- در چارچوب رقابت های بسکتبال NBA، تیم های لس آنجلس لیکرز و لس آنجلس کلیپرز به مصاف هم رفتند.

به گزارش طرفداری، در این دیدار که از ساعت 04:30 بامداد به میزبانی لس آنجلس لیکرز در ورزشگاه استیپلس سنتر برگزار شد، کلیپرز موفق شد با حساب 111-106 پیروزی را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه در ابتدا لیکرز تیم برتر میدان بود اما عملکرد بهتر تیم داک ریورز، ورق را برگرداند و کلیپرز موفق به کسب پیروزی بزرگی شد. این دومین پیروزی کلیپرز برابر رقیب هم شهری در این فصل است. نمایش خارق العاده کوای لنارد، مهمترین عامل برد تیم سفیدپوش لس آنجلس بود. البته که اگر بلاک شات زیبای پاتریک بورلی روی دست لبران جیمز در زمان های پایانی بازی نبود، شاید شرایط تغییر می کرد. پادشاه در بازی بامداد امروز، اگرچه به لحاظ آماری نمایش خوبی داشت اما نتوانست مثل همیشه تیمش را رهبری کند و آنتونی دیویس نیز نتوانست پیروزی تیمش را رقم بزند. کوای لنارد با کسب 35 امتیاز، 12 ریباند و 5 اسیست، مهمترین بازی فصل را به سود کلیپرز رقم زد. اکنون لیکرز 4 بازی پیاپی است که شکست می خورد و این می تواند زنگ خطر بزرگی برای شاگردان فرانک وگل باشد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی

تیم فوتبال پورتو در شبی که مهاجم ایرانی‌اش یک گل زد و یک گل هم ساخت، سه امتیاز گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و‌‌دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه 1+45 پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه 27 توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه 28 با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، 10 نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه 83 در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

طارمی 15 دقیقه بازی کرد، پورتو 2 امتیاز از دست داد

 

پورتو با این نتیجه 76 امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • (ویدئو) بازگشت مجموعه طلای پادشاهی آسانته به غنا پس از ۱۵۰ سال
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • هنرنمایی‌هایی دانچیچ و اروینگ برای دالاس
  • اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!
  • فوری؛ داروین هم از لس آنجلس لیکرز اخراج شد
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم
  • کرفس کوهی، دارویی نهفته در دل طبیعت؛ گنجی که به تاراج می‌رود